• Ja.
    Ik weet dus nog steeds niet bij wie ik in de klas kom. Omdat ik alleen naar gymnasium ga.
    En over 3 weken moet ik met ze op kamp.
    *nee ik ga naar de 2e. Bij ons op school ga je dan pas op kamp.*


    Food.

    Wij gingen ook in de tweede op kamp i.p.v. in de eerste.

    Ik weet ook niet waar ik bij in de klas zit. Dat weten wij nooit op voorhand x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    In de eerste klas kreeg je een klassenlijst 3 weken van te voren ofzo.


    Food.

    Bij ons gingen we niet eens op kamp. ;o
    Die klassenlijst krijg je wss nog wel binnen?


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    balen, Had ik ook. Maak je maar geen zorgen en geniet van de laatste dagen van je vakantiexD


    Happy Birthday my Potter!

    Kamp is een goede manier om iedereen te leren kennen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Oooh ja dat had ik ook, ik zag daar echt tegenop, maar ik kende dan ook echt NIEMAND ;p maar ik ging al mn klasgenoten altijd opzoeken via hyves, en dan contact maken en zo, dat was dan wel minder eng ;p maar... er zit altijd -meestal- wel iemand tussen waar je mee kan op schieten. ;D


    -

    Ik weet het ook niet, bij mij komen er 7 1e klassen bij elkaar die dezelfde richting hebben gekozen. En we komen ook nog bij 3e klassers in de klas :') Dus ik zit écht in een hele nieuwe klas. Ik zit btw op het mbo (:


    -

    Ik weet ook nog niet bij wie ik in de klas kom. Ik ga naar het HBO, dus allemaal mensen die ik nog nooit in mijn leven gezien heb.


    x

    Ik hoor maandag mijn klas. Ik ga nu naar de 3e en heb afgelopen 2 jaar in een havo/vwo klasgezeten. Sommigen gaan naar mavo, sommigen naar havo (oa. ik!:X) en sommigen naar vwo. Dus ik weet wel wie er in mijn klas kúnnen komen. Maar ik ben wel benieuwd, want waarschijnlijk wordt dat ook mijn klas in de 4e en 5e! (Als ik niet blijf zitten tenminste)


    Geen reclame, please.

    Poseidon schreef:
    Ik weet het ook nog steeds niet. En bij ons ga je niet eens op kamp.


    All this dampness is damp.

    Ik ga naar de uni en ken daar serieus helemaal niemand ='D Al mijn vrienden doen andere opleidingen >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Er komen bij mij 2 nieuwe mensen in de klas, 1tje ken ik al...

    Succes op het kamp en gewoon op school enzoow!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik weet ook nog niet bij wie ik in de klas komt ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Taihuttu schreef:
    Kamp is een goede manier om iedereen te leren kennen.


    Hope goes lost but never dies.