• Ja.
    Ik weet dus nog steeds niet bij wie ik in de klas kom. Omdat ik alleen naar gymnasium ga.
    En over 3 weken moet ik met ze op kamp.
    *nee ik ga naar de 2e. Bij ons op school ga je dan pas op kamp.*


    Food.

    Oh, das kut.
    Ik weet het wel, er zit maar 1 persoon bij mij op de opleiding :9~


    Your make-up is terrible

    In mijn klas zit iedereen die vorig jaar in mijn klas zaten. Alleen komt er een meisje bij normaal waar ik al ruzie mee gehad heb vorig schooljaar en ik zie het niet zitten om met haar in klas te zitten. Bijna de hele klas niet want die weten dat ik ruzie had ermee.


    Keep on smiling

    Ik weet het ook nog steeds niet. En bij ons ga je niet eens op kamp.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik moet blijven zitten.
    Iedereen van de klas waar ik in zat was over :(
    Dus ik weet niet wie er bij mij in de klas komt.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Same here. Ik ben blijven zitten en nu kom ik allemaal bij kindjes in de klas van 14/15 ofzo. Terwijl ik 17 wordt. Best grappig eigenlijk (':

    heb ik ook, ik ga van vwo naar havo en ik moet in oktober al met hun naar ierland ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik weet er een paar. Sommige van mijn oude klas, en andere ken ik totaal niet. Maar degenen díe ik ken, zijn erg aardig. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Poseidon schreef:
    Ik weet het ook nog steeds niet. En bij ons ga je niet eens op kamp.

    Ik weet het ook nog niet hoor. Wij krijgen die brief pas een paar dagen van tevoren ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik weet het ook nog niet. Vooral mensen van vorig jaar. Maar van ons jaar (vorig jaar was het havo/vwo en dat wordt nu gesplitst) waren er toen 2 klassen. Van de andere klas gaat de helft naar vwo en de andere helft naar havo en van onze klas gaan er maar 5 naar vwo. Dus ik denk dat ze dat weer door elkaar gaan husselen en opnieuw gaan indelen naar de profielen, maar dat hebben ze niet verteld.
    Dus voor mij is het nog een groot raadsel...


    To live would be an awfully big adventure

    Ik houd gewoon mijn klas van vorig jaar (en die jaren daarvoor). Er gaan hooguit nog wat mensen weg en er komen misschien een paar zittenblijvers bij.


    I am an idiot, I move.

    Ik ontmoet mijn klas pas na de vakantie, dus ik heb nog steeds geen idee bij wie ik in de klas kom.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ga van vmbo-tl waarvoor ik geslaagd ben naar havo. Best veel gaan er mee, maar ik zal toch in een hele nieuwe klas komen.
    En we krijgen van te voren geen klassenlijst te zien :S

    Wij weten het 1 september. Elk jaar worden de klassen helemaal door elkaar gegooid.


    Only losers can act the way you do

    Ik weet al bij wie ik in de klas kom, ik kon het via internet zien.
    De meeste zijn hetzelfde als m'n oude klas. Er komen alleen een paar andere bij.