• Haha, een tijdje terug zat ik te webcammen met Marleen. Ik had We no speak americano op staan, en ik ging daar op dansen. Marleen mee doen :'D.
    Telkens op een bepaalde zin schoten dan mijn armen de lucht in (moeilijk uit te leggen hoe xp).

    Nou was ik gister op de bruiloft van mijn nicht, en er draaide top 40 muziek 's avonds. Ik zat te wachten op dat nummer, want ik had vertelt van die webcamsessie.
    Toen stonden mijn tante en ik net op om te gaan dansen, niet op de dansvloer maar achter in de super grote tuin van mijn oom.
    En toen kwam We no speak americano.

    Kwam dat ene zinnetje, schoten gelijk mijn armen in de lucht.
    Automatisme :'D

    Iemand ook zoiets gehad met automatisme? (:

    Whahaha.
    Ik heb dat ook soms xo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ahahahah.
    ik heb ook heel vaak automatisme, ook met typen.
    dan typ ik bijvoorbeeld overal heel droog 'haha' of 'lol' achter.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Haha ik vind het grappig. ;D


    Keep on smiling

    Ghehe, dat was leuk! Ik jou na doen, en ik hoorde de muziek niet eens.(krul)

    Eh, automatisme hè? -denkt- Als iemand zegt; 'alles kan, melkkan, koffiekan, theekan' zeg ik altijd automatisch; 'En ga zo maar deur, voordeur achterdeur, zijdeur, nooddeur..'

    Da's irritant.(cat)


    everything, in time

    ja ik heb ook vaak automatische.
    bijvoorbijld dat ik mensen knuffel waar ik goed mee opkan schieten.


    Life is a beautiful struggle

    Desolate schreef:
    Ghehe, dat was leuk! Ik jou na doen, en ik hoorde de muziek niet eens.(krul)

    Eh, automatisme hè? -denkt- Als iemand zegt; 'alles kan, melkkan, koffiekan, theekan' zeg ik altijd automatisch; 'En ga zo maar deur, voordeur achterdeur, zijdeur, nooddeur..'

    Da's irritant.(cat)


    waazzaa, jou automatisme is slecht.
    je moet zeggen;
    'alles kan, melkkan, koffiekan, theekan, de pastoor kan maar die mag niet' :Y)
    ritueeltje bij ons in huis.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Paperweight schreef:
    Haha ik vind het grappig. ;D


    *insert philosophical cringe expression here*