• Hoe moet dat? Want ik kan nu wel van alles gaan uitzoeken. Maar misschien is het voor jullie duidelijker. Ik zoek bewegende plaatjes uit een film (Tideland). Ik weet alleen dat het soms gifs heten. Wie zou mij willen helpen. en of wat van die gifs uit Tideland voor me willen zoeken?
    ik wil er namelijk een koort filmpje van maken. en later als ik het kan van andere ook.

    oh en het liefste ook ngo met geluid

    Ik zeg; Hello Youtube!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    kijk eens op gifsoup? idk. Op photobucket staat er ook soms. En als je een filmpje wil maken, download je dan niet beter een stukje film? Gifs zijn daar nogal ~ crappy voor.

    iGoogle schreef:
    oh en het liefste ook ngo met geluid

    Gifs met geluid? oO

    Zoiets als dit? Je vind er veel op tumblr.
    En gifs hebben geen geluid, zover ik weet.


    All this dampness is damp.

    Gifs hebben geen geluid. Je kunt het beste de film downloaden en daar dan stukjes uithalen. (nerd)
    En anders kan je van die film zelf ook nog gifs maken.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ramos schreef:
    Zoiets als dit? Je vind er veel op tumblr.
    En gifs hebben geen geluid, zover ik weet.

    ja zoiets maar ik ga kijken ik vraag het wel als ik er niet uitkom

    Sergio schreef:
    Gifs hebben geen geluid. Je kunt het beste de film downloaden en daar dan stukjes uithalen. (nerd)
    En anders kan je van die film zelf ook nog gifs maken.

    ja maar dan kan ik alleen date night en percy jackson doen want die zitten in ons huisbestand

    een klein vraagje. zou iemand voor mij willen zoeken. Ik kan ze niet vinden.

    Download filmpjes van Youtube, en knip ze daarna met Windows media player ;3


    SLOAN.

    hoe moet dat?