• Ik voel me de laatste tijd echt raar. Als ik droom,dan weet ik niet of ik het echt heb meegemaakt of dat het nu een droom was en begin ik echt hard te twijfellen. Of wanneer ik iets zeg, dat ik 5 minuten later niet meer weet of ik het echt heb gezegd,of het gewoon een gedachte was. Een vriendin van mij zei,dat het gewoon een leegte in mij is. Maar ik snap het echt niet.
    bv:
    Ik droom dat ik naar de winkel ga en koeken koop. Dan begin ik die middag te denken dat ik wakker ben: "Waar zijn mijn koeken?Ik ben nu toch naar de winkel geweest,allee waar zijn die?" en dan ben ik er zo hard van overtuigd,dat het echt zo is,dat ik niet weet of het een droom of werkelijkheid was
    Of:
    Dat ik bevoorbeeld iets zeg in de klas en 5 minuten later aan het denken ben: "Allee,ik heb nu toch iets gezegd,waarom antwoord er niemand op mij?Ik heb da toch gezegd,of heb ik da nu ni gezegd?"
    weet iemand wat er aan de hand is ? ö
    Of:
    ik heb ook al meegemaakt dat iemand ineens zei tegen mij bv: "joyce,ge hebt da verkeerd gezegd" en dan zei ik van: "Wa?wa heb ik verkeerd gezegd? ik zei niks" da die andere persoon dan zei vn: "jawel,je hebt juist da gezegd" terwijl ik zeker weet dat ik niets heb gezegd Oo
    Tegenwoordig heb ik oook meer dat ik gewoon op mijn bed lig en ineen sin tranen uit barst. Wanneer dat ik dan naar een poster van tom kijk begin ik nog harder te wenen. En wanneer ik dan uit mijn raam kijk,en ik de vogels zie. Heb ik altijd de nijging om uit mijn raam te klimmen en gewoon met de vogels mee te willen vliegen,omdat die gewoon vrij zijn. Niets intresseert mij nog. Wanneer een leerkracht zegt dat mijn punten slecht gaan zijn ik gewoon zit te zegge: doe het dan he,of misschien kun je me buiten smijten.Dan moette geen punten meer geven op mij,en van die dingens.
    Als ik eet heb ik het gevoel om over te geven,een paasei graakt nog met moeite naar binnen.

    Ja dat heb ik ook wel eens, misschien slaap je te weinig of heb je stress.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Omg,dat is ehm..raar Ofsoo?maar dat heb ik oook wel eens hoor,En ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn ! Ö maybe verveling ofsoo? :$ Sorry ik weeet het ook niet ! :(

    x


    Sometimes it's best not to care.

    te weinig slaap.. heb ik ook

    had ik ook toen ik jonger was, nu niet meer, maar dat is idd echt weird O.O


    Hated by many, confronted by none!

    Ik heb dat ook! xD
    Vooral met de dromen, maar gelukkig zijn de helft van die dromen een beetje unrealistic waardoor ik het verschil nog weet. :P

    En ik ren naar boven, zeg tegen mijn zus eten is klaar, ik ren naar beneden en ren mijn kamer in. komt mijn zus naar benenden en zegt ze: was het eten niet klaar?.En ik zeg: Oja!
    (in andere woorden, ik was gewoon vergeten dat het eten klaar was terwijl ik het mijn zus net vertelde...)


    One who knows nothing can understand nothing.

    heb ik ook hoor alleen ik ben een en al depri.

    dat hebik ook.
    echt heel erg.
    maar ik ben oververmoeid. ik kan nauwelijks slapen. en ben heel vaak al in de klas in slaap gevallen.
    dat is mijn reden denk ik.
    misschien ook die van jou?


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Ik heb dat soms als ik lees, of als ik slaap. Soms lees ik een stukje van een boek en dan zie ik daar een woord staan. Ik ga dat woord zoeken en dan is het er niet meer. Of anders word ik wakker en dan doe ik mijn ogen dicht en bedenk wat ik ga doen. I'm thinking: Ik zet mijn wekker af.
    Dan word ik wakker van de Snooze. -.-


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik heb dat ook! xD
    Vooral met de dromen, maar gelukkig zijn de helft van die dromen een beetje unrealistic waardoor ik het verschil nog weet. :P

    En ik ren naar boven, zeg tegen mijn zus eten is klaar, ik ren naar beneden en ren mijn kamer in. komt mijn zus naar benenden en zegt ze: was het eten niet klaar?.En ik zeg: Oja!
    (in andere woorden, ik was gewoon vergeten dat het eten klaar was terwijl ik het mijn zus net vertelde...)

    Ik heb da ook da ik ineens naar beneden kom en dan vraag aan mijn ouders: ws het ete ni klaar? en dan zie ik die nog gewoon staan koken, en dan ben ik er zo zeker van dat die mij geroepen had omdat het eten klaar was --'

    Je bent gewoon gek, gestoord, psychopaat.
    I was just joking. Weet niet wat er is, oververmoeidheid misschien?

    Ieks. Dat heb ik ook. Ik ben allemaal aan het denken. Ik ben een keer midden op de straat van de fiets gevallen, en toen bijna aangereden door een auto. Ofja, dat denk ik ten minste. Maar mijn vriendin, die er bij zou moeten zijn geweest, zegt dat dat nooit is gebeurd. Maar het was allemaal zo echt. Het is echt eng gewoon, en ik denk echt dat het nooit is gebeurd. Maar zij beweerd dat het nooit is gebeurd, dus moet ik het wel gedroomd hebben.


    rules don't stop me

    dat hebik ook.
    echt heel erg.
    maar ik ben oververmoeid. ik kan nauwelijks slapen. en ben heel vaak al in de klas in slaap gevallen.
    dat is mijn reden denk ik.
    misschien ook die van jou?

    nee, ik slaap echt goed en val altijd meteen in slaap. Maar ik denk dat het wel kan zijn omdat de nacht voor mij maar 5 minuten duurt.

    (...)
    nee, ik slaap echt goed en val altijd meteen in slaap. Maar ik denk dat het wel kan zijn omdat de nacht voor mij maar 5 minuten duurt.


    Ik jou niet snappen. :P
    En als het is wat ik denk dat het is, dan heeft iedereen dat. (of ik inieder geval die denkt dat iedereen het heeft. :P)


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)

    Ik jou niet snappen. :P
    En als het is wat ik denk dat het is, dan heeft iedereen dat. (of ik inieder geval die denkt dat iedereen het heeft. :P)

    gnihiihi ^^

    Hoe durf jij je 1ste post te editen zonder het mij te vertellen. :P


    One who knows nothing can understand nothing.