NYC schreef:
(...)
Nou en dit is dus mijn mening, en ook die mag ik gewoon hebben. Ik vind jouw voorbeeld ook respectloos hoor je kraakt hem helemaal af en je vind hem echt kut en fans dan wel respecteren sorry hoor, maar ik denk dat als je zo over iemand zijn/haar idool praat die mensen jou niet respecteren en denken: die kan de pot op. Het spijt me hoor maar ik vind het respectloos om op een artiest te gaan zeiken en zeggen dat je die persoon haat, want jij zal het waarschijnlijk toch nooit zo ver schoppen.
En zeker haat hier de helft Tokio Hotel niet, haha daar ben ik heel zeker van. Ze zijn misschien geen fan maar haten vind ik een groot woord. Maar ik ga al weg uit dit topic, want zo'n discussie als deze heb ik al honderden keren gevoerd en het werkt toch niet. Je kan niemand bij brengen om met respect over andere te praten beroemd of niet.
tjezus, mugezift nie over zo'n domme dingen, als je dit al erg vind, sorry, ik heb 100000x keer meer dingen moeten slikken over Tokio Hotel en die hadden geen respect voor fans!
Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[