• Ik weet het, je mag niet schelden op Quizlet. Maar ik heb toch wel even een vraagje. Sommige mensen verstaan shit, kut en fuck onder scheldwoorden, anderen niet. (waaronder ik)

    Dus: Wat wordt op Quizlet verstaan onder schelden/scheldwoorden?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Forlan schreef:
    (...)ahahah dan zijn we nu aan het kankeren?


    Stiekem wel, denk ik (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Afterlife schreef:
    (...)

    Joh, iedereen heeft sowieso al kanker. Het wordt alleen niet bij iedere persoon actief. Dus eigenlijk is het best nutteloos om 'Kankerwijf!' of 'Krijg de kanker.' o.i.d te zeggen tegen iemand, omdat we het toch al hebben. (krul)

    Dat is niet waar,kanker is een fout in het DNA,niet iedereen heeft die fout. Het is een mutatie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Forlan schreef:
    (...)ahahah dan zijn we nu aan het kankeren?

    Aan het kankeren over kanker :') Haha, dat klinkt dom.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Forlan schreef:
    (...)ahahah dan zijn we nu aan het kankeren?


    Eigenlijk wel, ja. De ironie. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Reassurance schreef:
    (...)
    Kankeren is zeuren op iets, dacht ik :'D maar dat van jou zou ook best kunnen.


    Het is een van de twee, dat moet gewoon :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Afterlife schreef:
    (...)

    Joh, iedereen heeft sowieso al kanker. Het wordt alleen niet bij iedere persoon actief. Dus eigenlijk is het best nutteloos om 'Kankerwijf!' of 'Krijg de kanker.' o.i.d te zeggen tegen iemand, omdat we het toch al hebben. (krul)

    Je hebt wel gelijk, kanker is een mutatie in een(/de) cel(/cellen).(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat is niet waar,kanker is een fout in het DNA,niet iedereen heeft die fout. Het is een mutatie.
    De persoon kan ook een drager zijn van kanker (krul) Ze hebben het wel, maar de andere chromosoom is dominant over die ene met kanker. Of dat is bij andere ziektes.... kanker was een gezwel. laat maaaar hahah

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 23:34 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat is niet waar,kanker is een fout in het DNA,niet iedereen heeft die fout. Het is een mutatie.


    Iedereen heeft wel kankercellen. Alleen wordt deze niet bij iedereen geactiveerd door een mutatie. Lees a.u.b goed wat ik zeg voor je iets zegt wat op hetzelfde neerkomt. ;)
    -Niet aanvallend bedoelt-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Forlan schreef:
    (...)De persoon kan ook een drager zijn van kanker (krul) Ze hebben het wel, maar de andere chromosoom is dominant over die ene met kanker.

    Licht eraan welke kanker,borst kanker is erfelijk(maar niet iedereen heeft die),baarmoederhalskanker komt van een virus.
    Maar bv huidkanker niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik wil mee doen aan deze discussie maar ik weet niks beter te zeggen dan; haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Forlan schreef:
    (...)De persoon kan ook een drager zijn van kanker (krul) Ze hebben het wel, maar de andere chromosoom is dominant over die ene met kanker. Of dat is bij andere ziektes.... kanker was een gezwel. laat maaaar hahah


    Goh, ik leer hier nog eens wat.


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    CRonaldo schreef:
    Ik wil mee doen aan deze discussie maar ik weet niks beter te zeggen dan; haha. (krul)

    Kankeren over kanker is best lachwekkend.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hysterical schreef:
    (...)

    Goh, ik leer hier nog eens wat.

    Ik ook, ik wist dat ook niet XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    CRonaldo schreef:
    Ik wil mee doen aan deze discussie maar ik weet niks beter te zeggen dan; haha. (krul)


    Welkom in de discussie (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Conflate schreef:
    (...)
    Kankeren over kanker is best lachwekkend.(krul)

    ahahah. Ik ga nu meekankeren met jullie gekanker over kanker (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3