• Ik weet het, je mag niet schelden op Quizlet. Maar ik heb toch wel even een vraagje. Sommige mensen verstaan shit, kut en fuck onder scheldwoorden, anderen niet. (waaronder ik)

    Dus: Wat wordt op Quizlet verstaan onder schelden/scheldwoorden?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Reassurance schreef:
    (...)
    Sorry :Y)

    Anyway we gaan behoorlijk offtopic nu :') -ja deels mijn schuld-
    Maar maar maar toch, dat is wel slecht van je *zwaait met wijsvinger* oke, dat was 't laatste ;x

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 23:45 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Geesz schreef:
    (...)

    Ik moest diep nadenken hoor, haha :'D

    Ik kan niet eens nadenken, krijg ik hoofdpijn van. Nu voel ik me mislukt(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Forlan schreef:
    (...)Maar maar maar toch, dat is wel slecht van je *zwaait met wijsvinger* oke, dat was 't laatste ;x


    Hou op met kankeren! :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Reassurance schreef:
    (...)
    Sorry :Y)

    Anyway we gaan behoorlijk offtopic nu :') -ja deels mijn schuld-


    Nee, dat valt best wel mee! We praten over kanker, en kanker is en blijft een scheldwoord. Dus eigenlijk gaan we niet offtopic. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Forlan schreef:
    (...)De chromosomen zijn het DNA, haha.

    DNA licht op het chromosoom. Simpel gezegd als je een plank heb en je legt daar een spijker op dan is die spijker het DNA en die plank het chromosoom.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Afterlife schreef:
    (...)

    Hou op met kankeren! :')
    *plat* _O_


    I live for the applause, you will die for it.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik kan niet eens nadenken, krijg ik hoofdpijn van. Nu voel ik me mislukt(krul)


    Mislukte mensen zijn cool :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Forlan schreef:
    (...)Maar maar maar toch, dat is wel slecht van je *zwaait met wijsvinger* oke, dat was 't laatste ;x

    Ik stelde één offtopic vraag, ik kon ook niet weten dat we daar vervolgens met zijn allen weer een kwartier over door gingen praten hahaha (krul)

    Anyway; nu stop ik ermee.

    Discussie moet weer over het schelden met bepaalde scheldwoorden gaan, anders ben ik genoodzaakt er een slotje op te gooien -evil stemmetje-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga ontopic doen -doet braaf-; Wat ik onder schelden versta is: Woorden waar je een ander opzettelijk pijn mee probeert te doen maar dan bedoel ik niet als je gewoon kanker, aids, fuck ofzo zegt (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Ik ga ontopic doen -doet braaf-; Wat ik onder schelden versta is: Woorden waar je een ander opzettelijk pijn mee probeert te doen maar dan bedoel ik niet als je gewoon kanker, aids, fuck ofzo zegt (krul)


    Inderdaad. Dingen als dikzak/gratenbaal komen vaak veel harder aan. Vind ik dan.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ik stelde één offtopic vraag, ik kon ook niet weten dat we daar vervolgens met zijn allen weer een kwartier over door gingen praten hahaha (krul)

    Anyway; nu stop ik ermee.

    Discussie moet weer over het schelden met bepaalde scheldwoorden gaan, anders ben ik genoodzaakt er een slotje op te gooien -evil stemmetje-

    Noh, ik voelde me net een beetje grappig omdat iemand moest lachen om mijn mutatie grap ):


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Exercitus schreef:
    (...)
    DNA licht op het chromosoom. Simpel gezegd als je een plank heb en je legt daar een spijker op dan is die spijker het DNA en die plank het chromosoom.

    Het DNA is dat lange gebogen ding en de chromosomen zijn de bouwstenen waar alle informatie ligt opgeslagen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    CRonaldo schreef:
    Ik ga ontopic doen -doet braaf-; Wat ik onder schelden versta is: Woorden waar je een ander opzettelijk pijn mee probeert te doen maar dan bedoel ik niet als je gewoon kanker, aids, fuck ofzo zegt (krul)

    Daar ben ik het overigens ook mee eens.
    Bijvoorbeeld tering zeggen als je iets laat vallen is iets heel anders dan tegen iemand zeggen: 'Krijg de tering'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind dat je mensen niet moet gaan (proberen) om te schelden met bepaalde dingen, te gaan verbieden. Het helpt gewoon niet :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Conflate schreef:
    (...)
    Het DNA is dat lange gebogen ding en de chromosomen zijn de bouwstenen waar alle informatie ligt opgeslagen.

    Volgens mijn bio boek/leraar, Wikipedia en vader niet hoor.

    Vraagje,mag je wel vloeken?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 23:49 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall