• Ik weet het, je mag niet schelden op Quizlet. Maar ik heb toch wel even een vraagje. Sommige mensen verstaan shit, kut en fuck onder scheldwoorden, anderen niet. (waaronder ik)

    Dus: Wat wordt op Quizlet verstaan onder schelden/scheldwoorden?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Moeten jullie nooit eens ademhalen?(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hysterical schreef:
    (...)

    Sorry, their prob?! Kan zijn dat je zelf zoiets hebt van 'boeiend, als ik daarmee wil schelden, dan doe ik dat,'. Moet je ook lekker doen, maar wat je net zei, vind ik rond uit harteloos.
    Je gaat me nu vast een hypocriet huppelkutje die zich met dingen bemoeid vinden, spijt me zeer, kan ik niet wakker van liggen.


    Niemand houdt altijd rekening met elkaar, dus zij ook niet. Als zij ermee wil schelden, wie houdt haar dan tegen? (:
    Niet aanvallend bedoeld.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Afterlife schreef:
    (...)

    Nee, dat vind ik niet. Ook niet als mensen over mijn overleden opa of tante praten. Of w/e.
    That's life. En ik, wat jij vind moet jij weten maar ikzelf vind in ieder geval dat als mensen zich niet over zulke dingen heen kunnen zetten ze zwak zijn.

    Bedoel je dat iemand zwak is als die genen nog steeds veel verdriet heeft,of begrijp ik je nou verkeert?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Conflate schreef:
    Moeten jullie nooit eens ademhalen?(krul)

    -ademt diep in en uit-

    nee dat was vast niet tegen mij bedoeld, maar oke (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hysterical schreef:
    (...)

    Sorry, their prob?! Kan zijn dat je zelf zoiets hebt van 'boeiend, als ik daarmee wil schelden, dan doe ik dat,'. Moet je ook lekker doen, maar wat je net zei, vind ik rond uit harteloos.
    Je gaat me nu vast een hypocriet huppelkutje die zich met dingen bemoeid vinden, spijt me zeer, kan ik niet wakker van liggen.

    goed gelezen, toppie.
    ik blijf er ook vooraal mee doorgaan, hahahaha.
    uh ja, dat vind jij. maakt mij niet uit.
    jouw mening.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Conflate schreef:
    Moeten jullie nooit eens ademhalen?(krul)


    Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk, honey =3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Exercitus schreef:
    (...)
    Zou jij het niet erg vinden dat mensen iets, waar jij veel verdriet om heb, zo respectloos zouden gebruiken?

    nee, mn opa is ook dood aan kanker?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Geesz schreef:
    (...)

    Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk, honey =3
    hahahah, die is pro.


    I live for the applause, you will die for it.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Bedoel je dat iemand zwak is als die genen nog steeds veel verdriet heeft,of begrijp ik je nou verkeert?

    Natuurlijk mag je verdriet hebben om iemand die dood is, dat is logisch. Maar als andere mensen met kanker schelden kun je ze moeilijk verbieden ermee te schelden. Dat is die mensen hun eigen keuze, wie ben jij om dat te verbieden? -dit bedoel ik niet van tegen JOU, maar tegen die mensen die dat dan doen-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Bedoel je dat iemand zwak is als die genen nog steeds veel verdriet heeft,of begrijp ik je nou verkeert?


    Ze bedoeld dat ze degene die zich er niet overheen kunnen zetten dat er nou eenmaal met kanker wordt gescholden, zwak vindt. Toch?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Exercitus schreef:
    (...)
    Bedoel je dat iemand zwak is als die genen nog steeds veel verdriet heeft,of begrijp ik je nou verkeert?


    Ik vind het zwak als daarom niet gescholden zou moeten worden. Het kan wel eens pijn doen ja, maar daar moet je je dan maar overheen zetten. Natuurlijk mag je er wel wat pijn van hebben maar ik vind het hypocriet als je daarom van anderen verwacht dat ze je als porselein gaan behandelen door niks meer te zeggen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Nee, dat vind ik niet. Ook niet als mensen over mijn overleden opa of tante praten. Of w/e.
    That's life. En ik, wat jij vind moet jij weten maar ikzelf vind in ieder geval dat als mensen zich niet over zulke dingen heen kunnen zetten ze zwak zijn.


    Het gaat er niet om dat ze zich er niet overheen kunnen zetten, want ik neem aan dat iedereen dat wel kan. Maar het gaat mij erom dat ik het gewoon disrespectvol vindt om op straat of waar dan ook, daarmee te schelden.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Forlan schreef:
    (...)hahahah, die is pro.


    Dankjewel (krul):9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk, honey =3

    Lol'd ik ben ook een 'vrouw'.(krul)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 23:22 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Reassurance schreef:
    (...)
    -ademt diep in en uit-

    nee dat was vast niet tegen mij bedoeld, maar oke (cat)

    Tegen alle mensen die elke seconde op een topic klikken om te kijken of er al gereageerd is.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*