• Ik weet het, je mag niet schelden op Quizlet. Maar ik heb toch wel even een vraagje. Sommige mensen verstaan shit, kut en fuck onder scheldwoorden, anderen niet. (waaronder ik)

    Dus: Wat wordt op Quizlet verstaan onder schelden/scheldwoorden?


    *insert philosophical cringe expression here*

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik vind dat het een feit is dat dat veel harder aankomt. Ik heb nog nooit iemand zien janken omdat iemand 'fuck you' ofzo zegt tegen die persoon.


    Ligt eraan in wat voor situatie iemand iets zegt. Maar verder is het wel zo dat persoonlijke beledigingen gewoon veel pijnlijker zijn dan gescheld met ziektes.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Geesz schreef:
    (...)

    Ik snap 'm niet. =[

    Ik ook niet XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geesz schreef:
    (...)

    Ik snap 'm niet. =[

    Jonge, helft van Quizlet is volgensmij emo. En ik zie die zuurpruimen nog niet met zwarte kleding in een kerk zitten.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    (...)
    Jonge, helft van Quizlet is volgensmij emo. En ik zie die zuurpruimen nog niet met zwarte kleding in een kerk zitten.(krul)


    Stiekem ben ik ook iemoooooh, hoor!
    Volgens de mensen op school en in het dorp, dan. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Stiekem ben ik ook iemoooooh, hoor!
    Volgens de mensen op school en in het dorp, dan. (krul)

    Jij bent geen emo, want jij bent cool.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    uhm.. gewoon shit, fuck, you know. :')
    Godverdomme enzo.

    Nee he, gaan we nou ook nog een emo discussie starten? Is emo nou ook al een scheldwoord? :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Conflate schreef:
    (...)
    Jij bent geen emo, want jij bent cool.(krul)


    Zou L emo zijn? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jonge, ik wou eigenlijk in bed Nitro Circus kijken maar jullie houden me allemaal op met dit topic! *mad face*.

    Maarja, we kunnen hier eeuwen op doorgaan, over dit onderwerp kun je niemand overhalen om over te steken naar de andere kant, youknow (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Conflate schreef:
    (...)
    Jonge, helft van Quizlet is volgensmij emo. En ik zie die zuurpruimen nog niet met zwarte kleding in een kerk zitten.(krul)

    Waarom beledig je me? Ik ben emo en ik ga wel naar de kerk ):
    *kuch* (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Afterlife schreef:
    Nee he, gaan we nou ook nog een emo discussie starten? Is emo nou ook al een scheldwoord? :'D

    Zoals sommige mensen het met zo weinig respect naar je toeschreeuwen, wel ja ;o Slaat nergens op.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geesz schreef:
    (...)

    Zou L emo zijn? (krul)

    Kweenie


    *insert philosophical cringe expression here*

    Forlan schreef:
    Jonge, ik wou eigenlijk in bed Nitro Circus kijken maar jullie houden me allemaal op met dit topic! *mad face*.

    Maarja, we kunnen hier eeuwen op doorgaan, over dit onderwerp kun je niemand overhalen om over te steken naar de andere kant, youknow (cat)


    Ik geef je 20€ als je een hele dag niet vloekt. Wedden dat het met onderhandelen wel lukt om iemand over te halen?(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    Nee he, gaan we nou ook nog een emo discussie starten? Is emo nou ook al een scheldwoord? :'D


    Ik heb mensen op school die emo serieus een scheldwoord vinden. ''IK BEN NIET EMO, IK BEN MEZELF GODVERDOMME!'' :'D
    Dat moest echt even in hoofdletters, mag het voor een keer blijven staan, moddies? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Afterlife schreef:
    Nee he, gaan we nou ook nog een emo discussie starten? Is emo nou ook al een scheldwoord? :'D

    haha ik ken een meisje dat moest janken omdat ik dr emo noemde. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3