• Ik had dus gister Braziliaans carnaval, en echt het was hilarisch.
    Allereerst had ik het gewoon onwijs naar mijn omdat ik en mijn twee nichten + zus gek an het dansen waren en zo, en een beetje de boel terroriseerden.
    Maar de andere reden was dat ik om twee uur 's nachts ging zwemmen. Jaja! :'DD
    Het ging ongeveer zo:
    Bobby: 'Ik wil zwemmen!'
    Ik: 'Oké ik doe mee.'
    Lars: 'Je verzuipt nog met je dronken kop!'
    Bobby: 'Ik ga streaken!'
    -Bobby gaat naar de steiger-
    Ik: 'Waar is Bob?'
    Douwe: 'Volgens mij is ie verzopen.'
    Laura: 'Oh nee, BOBBYYYYY!'
    -Iedereen rent naar de steiger-
    Iedereen stond daar in zijn ondergoed, en opeens komt Douwe gillend aanrennen en valt in het water :'DDD
    Daarna word ik er duizend keer ingegooid door Lars, haalt Douwe me er weer elke keer uit.
    -gehehe-
    En aan het eind zaten we allemaal op de bankjes, lichaamswarmte te delen van elkaar. :'DDD Ik zat naast Douwe en Bobby, en Douwe trilde helemaal en dat was zo schattig! En ik moet zeggen hij was leuk. Toen had iedereen het koud en toen zijn we naar mijn vakantiehuisje gegaan, en heeft m'n moeder warme chocolademelk gemaakt voor iedereen hahahaa. Iedereen op de bank met dekens en vesten aan.. Het was echt onwijs grappig!
    -sigh-
    Ik mis het. Het was namelijk echt leuk met die Douwe. -again, sigh-
    Oké maar dit boeit jullie allemaal niet. ;o
    Hoe was jullie weeke
    nd?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik was in het weekend bij mijn oom en tante in Duitsland, ze hebben daar een boerderij. Mijn hele familie van die kant was er ook, en dat was vet gezellig. Mijn drie nichten wilden in de avond, in de regen zwemmen in het opblaaszwembad. Die gingen daar dus met z'n drieeën in. Ik ging toen een spelletje spelen met mijn ouders en tante, maar toen kwamen er Duitse buren met lichtjes om mijn tante -die haar verjaardag vierde- een fijne verjaardag te wensen. Ze hadden al gewaarschuwd dat ze dat zouden doen. Maar ik en mijn gezin sliepen dus in een tent. Die Duitsers hadden gezegd dat ze de tenten plat zouden gooien, dus ik en mijn vader gingen snel kijken. Wat bleek? Ze hadden onze tent + mijn kleine tentje half gemold. Haha, ik ben nog nooit zo boos geweest.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    @OKAYCACEFACE
    Whut, waarom doen ze dat nou weer? ;o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oeeh klinkt leeuk! :9~
    En ik heb niets boeiends te melden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Renée
    Ik wil terugggggggggg.:9~:9~
    Alleen het kutte is, die Douwe heeft dus al eens gezoend met een meisje hiero. En die was al aan het slapen. Nu was het super gezellig en zo, en dan als zij er weer bij is, is het zo genant. Want er was wel echt een klik en zo.
    En ik snap echt niet waarom ik vertel?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb helemaal niets gedaan.. (behalve zaterdag gewerkt).
    Ik wou gisteravond wel weg naar de Sneekweek, maar met degenen waar ik eventueel zou gaan gingen niet meer of ze gingen met anderen.. dus ik bleef eenzaam en alleen thuis achter.

    Dus ik ga morgenavond en dinsdagavond maar! ;D

    I'm going to be drunk ;$


    La credenza è una medicina contro il timore

    Equinox schreef:
    @Renée
    Ik wil terugggggggggg.:9~:9~
    Alleen het kutte is, die Douwe heeft dus al eens gezoend met een meisje hiero. En die was al aan het slapen. Nu was het super gezellig en zo, en dan als zij er weer bij is, is het zo genant. Want er was wel echt een klik en zo.
    En ik snap echt niet waarom ik vertel?

    Ach meissie toch! (flower) Dat is vervelend voor je, maar je weet niet wat het betekend. Misschien vind ie jou juist wel leuker en gebeurde dat gewoon maar? Je weet het niet, want als er wel een klik is, is het de moeite waard om te proberen, Toch? En als zij er weer bij is negeer haar gewoon en ga er zelf eens voor als jij hem echt leuk vind Shireen moet je er voor gaan!
    En mijn moeder had vroeger een vriendje en die heette ook Douwe. -geen idee waarom ik dit zeg-
    En ik heb wel wat meegemaakt maar dat zet ik hier niet neer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn weekend was geweldig, eigenlijk mijn hele week (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    oke mijn weekend was niet echt boeiend.....

    ik mis de tv, ik moet (vind ik dan) nog 4 films kijken!


    Dream not your live, live your dream!