• een lampe viting o.O -of hoe dat ook heet-
    want dan krijg je een stroomschok.
    Ja dat heb ik net even ondervonden. ;x
    want ik heb een burolampje, maar daar zit geen peertje in, en toen ging ik er aan prutse en toen stak ik mijn vinger in dat ding waar het lampje in hoort te zitten en toen kreeg ik stroom., ;x
    en eignelijk was het best grappig., ;x
    maar ik ga het niet nog eens doen. want straks ga ik dood ofzo., ;o
    oke sorry ik ben melig., x'D
    maarja wat moet ik anders, want ik mag niet naar schollenpop, omdat ik ziek ben. maar ik vind dat ik niet ziek ben en het regent, maar ik wil naar buiten., ;x

    INTRESANT!

    Wie steekt er nog weleens meer zijn vinger in een lampen viting.
    en voor degene die het nog nooit gedaan hebben. niet doen. of wel, want stiekem is het best grappig., ;x
    maar dat hebben jullie niet van mij!

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 15:15 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hahahahaha dit doet me denken aan iets!
    -zoekt-

    KIJK!


    Live life like a raver.

    whihiii., die vind ik egt geniaal., x'D
    zal ik het ook gaan proberen? [a]
    nee, ik wil nog niet dood ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wth is een lampe viting? peertje?

    maar als ik mijn lamp in mijn bureaulamp vervang trekt ik altijd eerst de stekker uit. (:


    Get outta my head!

    Haha, ik niet :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reloaded schreef:
    Wth is een lampe viting? peertje?

    maar als ik mijn lamp in mijn bureaulamp vervang trekt ik altijd eerst de stekker uit. (:

    Peertje, is het lampje zelf. viting is het draaiding geval waar je de lamp in moet draaien., [a]
    Ja maar bij mij zit er al eeuwen geen lamp meer in. en ik ben te lui om onder mijn buro te kruipen en de steker eruit te trekken., ;x
    en wrom zou ik. ik moet stiekem maar gewoon mijn vinger er niet instoppen, want daar is het niet voor., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sorry, maar ik vind het best dom dat je niet weet dat je eerst de stroom van de lamp moet afzetten voor je zoiets doet. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nee, dat heb ik nog niet tegen gekomen, wel ben ik eens aan schrikdraad blijven hangen. We wilden de paarden die op een wei stonden eens gaan strelen en toen wilden we over de draad kruipen, bleek er eletriek op te zitten:S


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Hingucker schreef:
    Sorry, maar ik vind het best dom dat je niet weet dat je eerst de stroom van de lamp moet afzetten voor je zoiets doet. (':

    maar ik, deed het ook best zonder er bij na te dneken., en ik zit wel vaker aan die lamp te kloote., en steek me vinger er in., maar nu drukte ik op zoon staafje waardoorik contact kreeg., ;x
    ja nouw en,. ik mag afentoe dom doen., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    BillSnoepje schreef:
    Nee, dat heb ik nog niet tegen gekomen, wel ben ik eens aan schrikdraad blijven hangen. We wilden de paarden die op een wei stonden eens gaan strelen en toen wilden we over de draad kruipen, bleek er eletriek op te zitten:S

    DAt ken ik ook!
    we gingen met school naar een boederij, en iedereen heel slim bukken bij dat draat, toen we naar hij weiland gingen, maar ik stond niet op te leten en ik pak het doodleuk vast ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik had dat ook in mn eigen kamer haha ik had geen licht en toen ging in voelen of er een lampje in zat dus ik daar zo aan zitten en toen kreeg ik een stroomschok jonge hahaha ik werd helemaal duizelig.. (krul)


    The way we live, is the way we die

    Nutella schreef:
    Ik had dat ook in mn eigen kamer haha ik had geen licht en toen ging in voelen of er een lampje in zat dus ik daar zo aan zitten en toen kreeg ik een stroomschok jonge hahaha ik werd helemaal duizelig.. (krul)

    whihi., ik had egt., oepsie. en keek toen als een of andedre debiel 10 minuten lang naar mijn vinger., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    whah,, in mijn bureau lamp kan ik het lampje er niet eens uithalen.. Die zit gewoon vast,,
    en nee ik heb het nog nooit gedaan..

    ik heb weleens gevoeld aan gewoon zo'n lamp, die al heel lang aanstond, en toen was dus mijn vinger verbrand....


    Dream not your live, live your dream!

    Lol, ik werk met elektriciteit en aan 220 ga je echt niet dood hoor. :'D
    Het geeft alleen even een vervelend gevoel. En je moet ook altijd de stroom/spanning van het voorwerp afhalen waar je mee werkt om dat soort dingen te voorkomen. Tenzij je weet waar je mee bezig bent en genoeg ervaring hebt om zulke dingen te doen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 17:16 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mwuahah, toen ik dit topic zag, dacht ik; 'Stop nooit je vinger in.. je hol.'(':
    Niet zulke titeltopics maken hoor!:Y)


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Mwuahah, toen ik dit topic zag, dacht ik; 'Stop nooit je vinger in.. je hol.'(':
    Niet zulke titeltopics maken hoor!:Y)

    stiekem dacht ik al toen ik het schreef; die gaan mensne denk ik verkeert opvatten., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''