Oneens. Anders krijg je vast wat ze in China nu ook doen: het 'minderwaardige' geslacht wordt omgebracht om een 'beter' kind te kunnen krijgen en dan komt er een tekort aan een bepaald geslacht.
Dus wanneer je al 3 kinderen hebt en je heel perongeluk/onverwacht zwanger raakt van een 4e kind, moet je dat kind maar vermoorden? -vergezocht- Maar nee, ik ben het oneens. Iedereen zou zelf moeten kiezen hoeveel kinderen diegene wil. (:
oneens het is wel lastiger
want bijv bij ons thuis zijn wij met 3 kinderen
en mijn broer en broertje hebben adhd en mijn moeder ook (en mijn vader kan ook druk zijn) en ik wordt op adhd en add getest want ik heb van ze allebij kenmerken dus ons gezin is juist heel druk enzo en dat is echt lastig
maar ik vind dat je zelf moet beslissen hoeveel kinderen je krijgt en niet dat daar regels over moeten zijn
Ecstasy schreef: Dus wanneer je al 3 kinderen hebt en je heel perongeluk/onverwacht zwanger raakt van een 4e kind, moet je dat kind maar vermoorden? -vergezocht- Maar nee, ik ben het oneens. Iedereen zou zelf moeten kiezen hoeveel kinderen diegene wil. (: