• Wuthering heights ben ik nu in bezig. die heb ik van mijn moeder gekregen omdat ik die wou

    Breaking Dawn, toen ie hier nog niet uit was...ik heb hem echt 20 keer gelezen, ofzo....

    Ik lees geen engelse boeken.


    Keep on smiling

    Harry Potter and the Deathly Hallows.
    Hiervoor las ik deel 1&2 van de Vampire Diaries.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    The black cat


    *insert philosophical cringe expression here*

    Equinox schreef:
    Breaking Dawn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als laatste The boy in the stripped pyjamas


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    End in Tears van Ruth Rendell. Heb ik op vakantie gelezen, maar hij is nogal traag.


    I clicked my heels and wished for you.

    ik heb nu when i was jonger cool boek maar nie zo bekent mijn stief opa schreef et voor me toen ik klein ben ik ben hij was engels!


    fashion is my life,,

    The Knife That Killed Me

    Ik wil graag weer in iets beginnen, maar de bieb heeft m'n pasje afgesloten. :'D


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Equinox schreef:
    Breaking Dawn.


    (Be)lieve in (you)rself

    ik heb zo'n zes engelse boeken gelezen, maar drie daarvan waren voor school, haha. (nerd)
    maar de laatste is; Lauren Conrad - Sweet Little Lies


    No guts no glory.

    Ik weiger boeken in het Engels te lezen, dus ik doe daar niet aan mee. Ik lees enkel tijdschriften soms eens in het Engels en dat is ondertussen toch alweer even geleden.

    Dead End Dating.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mixtape schreef:
    Ik weiger boeken in het Engels te lezen, dus ik doe daar niet aan mee. Ik lees enkel tijdschriften soms eens in het Engels en dat is ondertussen toch alweer even geleden.
    Hoezo weiger je? ;o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    The L-Shaped Room van Lynne Reid Banks

    en nu ben ik bezig in Emma van Jane Austen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 20:52 ]


    Change, the only good thing in this world.