• Wuthering heights ben ik nu in bezig. die heb ik van mijn moeder gekregen omdat ik die wou

    The Shining en What's Eating Gilbert Grape


    Caution first, always.

    Before i die. Ik vond hem tegenvallen. Daarvoor Perfect Chemistry en dat boek is gewoon zalig.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik zie staan dat iedereen opeens Wuthering Heights leest bij de eerste reactie? Geen idee of dat klopt. Maar dat idee zit al tijden in me hoofd, want ik wil echte Engelse literatuur lezen. Oh dat staat trouwens dus niet in verbinding met Twilight. Maar het lijkt me ontzettend interresant.

    En mijn vader is een hele tijd geleden begonnen in de boeken die over The Dragon Lady gaan, nog voor ze verfilmt werden. Een film uit de serie heet 'Mannen die vrouwen haten'. Ik heb de films nooit gezien, maar de boeken wil ik zeker lezen. Ik lees bijna alleen nog Engels, ik denk dat het een goede uitdaging is en dat ik het echt een stoer, goed ontwikkeld boek vind. Van Stieg Larsson by the way.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 20:22 ]

    the awakening and the summoning ik wil nu naar Reckoning het zijn heele leuke boeken...


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Ik heb heel lang geleden een boek voor Engels moeten lezen, ben alleen vergeten waarover hij gaat (nerd)


    Never run out of reasons to smile...

    The Beast


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Marked/betrayed. Van the house of night serie. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    the sega of darran schan aanrader voor als je van vampiers houdtxD


    fashion is my life,,

    Private peaceful (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Pride and Prejudice.


    Life´s shit, holy shit

    Night World deel twee, het zijn allemaal aparte verhaaltjes, maar ze zijn allemaal in de zelfde wereld.
    Ieder verhaal heeft een ander hoofdpersonage, maar soms komen oudere personages wel terug xD
    Het is een heel leuk boek voor de fantasy lezer, en niet heel erg moeilijk engels


    Sport is my life, and I only live to sport.

    The Da Vinci code.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    The second short life of Bree Tanner


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    You're the one I don't want van Alexandra Potter. Ehm, vorige week was dat.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Breaking Dawn. En nu wil ik The Shining lezen, maar ik moet 'm eerst nog gaan kopen/huren.


    If we had not a soul, music would have created it.