• OMFG. Ik zit hem hier serieus helemaal te flippen. Ik ga naar Lowlands, en sowieso is All Time Low een van mijn favoriete bands, en ze komen daar optreden _O_
    Kijk ik zo net op de site, staat er allemaal informatie over signeersessies!
    Dus ik zo dat lijstje kijken, staat All Time Low ertussen. Dus ik stuur dat door naar een vriendin die meegaat -die is ook helemaal fan van ze- en nu zijn we gewoon vet aan het flippen dat we waarschijnlijk een handtekening van ze krijgen (krul)
    Oja, en MakeBelieve geeft ook nog een signeersessie :9~

    Om het nuttig te houden: Met welke bekende bands, personen, etc sta jij op de foto/heb jij een handtekening van?

    Ik sta verder nog op de foto met een van die dudes van Hollywood Undead, lang geleden toen ik gratis naar hun concert kon :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een handtekening van Hakim, van sesamstraat.:9~
    En ik sta op de foto met Matthijs, van Opzoek Naar Joseph.(krul)
    Jaja!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik kon met Shannon Leto op de foto. Maar 'kscheet hem in m'n broek -haha-


    Live life like a raver.

    Ik heb handtekening van Ruben Nicolai (lama's) en sta 2x met hem op de foto!!:D

    Geen band, maar toch ^^

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 16:43 ]


    Jared Padalecki<3&Bam Margera<3&Sasuke Uchiha<3

    LufsBamNSam schreef:
    Ik heb handtekening van Ruben Nicolai (lama's) en sta 2x met hem op de foto!!:D

    Geen band, maar toch ^^

    Lol, mijn nicht ook. Die mocht zelfs meedoen met hun show :'D

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 16:44 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja. Van Roger Taylor en Brian May van Queen, de band die bekendstaat als een van de beste bands allertijden. :-) En daar ben ik heel erg trots op. <3

    ik heb best veel handtekeningen van bekende Nerderlanders

    en op de foto: geen enkele.

    -cry-

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 17:06 ]

    Ik sta met geeneen bekend persoon op de foto en heb ook geen handtekeningen. )':

    Ik sta op de foto met die ene van Nailpin, Sean ofzo. En voor de rest kan ik me niemand herinneren zo meteen.
    Ik denk nog even. :')

    Ik sta met Anthony Arandia, Regi van Milk Inc, Kevin Jansens en Ben Roelants op de foto. Ghahah, dat is het. En ze zijn niet eens zangers of whatever. Buiten Regi dan.

    En ik heb een handtekening van al die hierboven en van K3. Yeuy.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 19:49 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben blij voor jou btw, en stiekem ook wel jaloers ;x


    Some people make the world special just by being in it

    Reassurance schreef:
    (...)
    En The Opposites, hahahaha (krul)


    hahahah yaaaay :Y)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik wil met lil' wayne, chris brown, justin bieber, djvt, the opposites en Dio op de foto. En mss Darryl.:9~
    Ik stond een keer met Yes-R&Sjaak, maar die ben ik kwijt. ):

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 19:55 ]


    Smiling but close to tears.

    Ek. Wil. Ook. !


    I lost myself in FM airwaves

    En ik sta met niemand op de foto die bekend is. Buuuh. En ik heb ook geen foto ofzo. Buuh. En ik kon ATL ook zien in de frs met hun signeersessie in der tijd. Buuh, maar ik kon niet gaan omdat ik Spaans had. Buuuh. Ik haat Spaans ;_;


    I lost myself in FM airwaves

    Ahum, nou, sta ik hier mooi zielig o.o
    ik heb alleen een handtekening van Sean D'hondt (Nailpin)


    impress people by giving the best of yourself.