• OMFG. Ik zit hem hier serieus helemaal te flippen. Ik ga naar Lowlands, en sowieso is All Time Low een van mijn favoriete bands, en ze komen daar optreden _O_
    Kijk ik zo net op de site, staat er allemaal informatie over signeersessies!
    Dus ik zo dat lijstje kijken, staat All Time Low ertussen. Dus ik stuur dat door naar een vriendin die meegaat -die is ook helemaal fan van ze- en nu zijn we gewoon vet aan het flippen dat we waarschijnlijk een handtekening van ze krijgen (krul)
    Oja, en MakeBelieve geeft ook nog een signeersessie :9~

    Om het nuttig te houden: Met welke bekende bands, personen, etc sta jij op de foto/heb jij een handtekening van?

    Ik sta verder nog op de foto met een van die dudes van Hollywood Undead, lang geleden toen ik gratis naar hun concert kon :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Leuk voor je


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik alleen met Belle Perez en Tom Dice. Nou ja, ik heb een handtekening van hun, haha. (krul)


    All was well.

    Destine :Y)
    All Time Low ook bijna, maar het was om 5 uur sessie en wij waren er pas om 10 voor 5 dus had ik zoiets van 'Na, gewoon wachten tot 't optreden en zien dat ik daar goed vanvoor sta.'

    Wat leeeuk! (:

    Ik heb een handtekening van iemand uit de band Sabaton. (Ken heel de band niet, was een voorprogramma)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat is leuk voor je _O_ Have fun.


    I live for the applause, you will die for it.

    omg vet!! :3
    en lol, met best veel :x
    Handtekening: iedereen van atl, en Caleb en Kyle van Forever The Sickest Kids en iedereen van You Me At Six :')
    Foto's: Jack (2x), Zack en Rian van atl, iedereen van FTSK, iedereen van YMAS, en Alex Suarez van Cobra Starship :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Heel veel acteurs/actrices van ZOOP. En met mensen van Only Seven Left en Make Believe.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Awh! Dat is leuk voor je :D

    Ik zou graag ooit handtekeningen en op de foto gaan met DI-RECT. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik sta op de foto met Lady Gaga en heb ook haar handtekening.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb handtekeningen van Chipz! xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    nerveus schreef:
    Awh! Dat is leuk voor je :D

    Ik zou graag ooit handtekeningen en op de foto gaan met DI-RECT. ;)

    Dat kan ik morgen of overmorgen als ik dat zou willen :') Want dan komen ze hier in de buurt op een festival. Alleen ik heb geen zin daar €25 euro voor uit te geven, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    handtekeningen van All time Low, Alphabeat, Kat DeLuna, Brahim, Milow, en nog wat geen idee meer..
    En ik had er bijna 1 van pete Wentz, maar helaas.. maar hij heeft wel naar mij gelachen! (:

    En i ksta op de foto met een hoop vlaamse artiesten zoals natalia, milow, Nailpin, etc.


    Get outta my head!

    oeh nice:9~

    ik heb geen zin om te typen(krul)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 16:20 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    oooh ik ging net op de site kijken welke er nog meer een signeersessie geven, en omg, Foals en Marina & The Diamonds :9~
    I'm jealous :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Inception schreef:
    oooh ik ging net op de site kijken welke er nog meer een signeersessie geven, en omg, Foals en Marina & The Diamonds :9~
    I'm jealous :3

    En The Opposites, hahahaha (krul)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 16:23 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.