• Ja, ik logeer dus nu al de hele zomervakantie bij mijn vriendje, maar vandaag kwam hij thuis met een meisje, en hij zei dat het zijn nichtje was, en dat hij alleen met haar wou praten.
    Hij is half japans, half peruaans, en dat meisje lijkt dus totaal niet op hem! ze is harstikke blank, geen asian ogen of whatever, ze ziet er harstikke hollands uit!
    Hij deed zelfs de deur op slot van de kamer waar ze in gingen!
    Dit vond ik al verdacht, totdat ik erachter kwam dat hij om de 15 min kwam, alsof hij me wou checken, alsof hij bang is dat ik hem afluister, of betrap op iets.
    Aangezien hij een playerverleden heeft, vertrouw ik dit totaal niet!
    Nu voel ik me niet goed genoeg voor hem.
    Ik bedoel, die gast is sowieso met 15 meiden naar bed gegaan, en hij is nog pas 17.
    Wat moet ik nu doen??


    Hated by many, confronted by none!

    Dat is eigenlijk wel een beetje verdacht inderdaad.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sex doesn't mean love! Maar het is wel echt klote, vraag ernaar?


    your eyes are like stars in the night.

    deed ik! maar hij heeft nou eenmaal graag seks met meisjes.


    Hated by many, confronted by none!

    Ten eerste kan het wel zijn nichtje zijn, maar alleen als een van zijn ouders ook Nederlands is.
    En wat ik raar vind, mag jij er niet bij zijn? Op de kamer? Dan moet je het sowieso niet vertrouwen. Weggaan en een andere keer (zonder 'nichtje' erbij!) met hem praten.
    Dan kun je beslissen : Dumpen of houden !


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    het grootste deel van zijn familie komt uit peru en spanje, dus het lijkt me sterk .


    Hated by many, confronted by none!

    LisaCAKEHOLE schreef:
    het grootste deel van zijn familie komt uit peru en spanje, dus er is geen mogelijkheid dat ze zo wit is, en dan nog zijn nichtje moet zijn..

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 12:09 ]


    Hated by many, confronted by none!

    .... Dit is wel verdacht jah.... Als je zelfs de deur op slot doet!! .... O, en om de 15 minuten, precies, of zo ongeveer? Dan houdt hij de tijd denk ik ook bij.............................


    Dream not your live, live your dream!

    Wow wtf is dat voor raar iets :')
    Hem erop aanspreken wat dat te betekenen had, waarom de deur op slot moest enzo.


    -

    Genius schreef:
    Wow wtf is dat voor raar iets :')
    Hem erop aanspreken wat dat te betekenen had, waarom de deur op slot moest enzo.


    everybody needs a song.

    Genius schreef:
    Wow wtf is dat voor raar iets :')
    Hem erop aanspreken wat dat te betekenen had, waarom de deur op slot moest enzo.


    I need you like a heart needs a beat

    denk goed na: wil je hem echt, of laat je hem met zijn "nichtje" alleen?


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik zou toch wel mijn gedacht eens zeggen hoor, want dit is inderdaad een beetje vreemd en verdacht
    ..


    None but ourselves can free our minds.

    Genius schreef:
    Wow wtf is dat voor raar iets :')
    Hem erop aanspreken wat dat te betekenen had, waarom de deur op slot moest enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hm, dat is wel verdacht, ja.
    Maar je zou toch denken dat die niets verkeerd zou doen met jou in de buurt?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vraag het hem.


    I live for the applause, you will die for it.