• heb ik eindelijk weer met een oude vriend van me gepraat. We waren echt 2 jaar beste vrienden, alleen toen gingen we allebei naar een andere klas, en spraken we elkaar bijna nooit meer, omdat we ook nooit gelijk pauze hadden.
    En nu begon ie ineens tegen me aan te praten op msn. Echt we hebben 2 uur lang lopen praten ofzo, bijna aan één stuk door. En eigenlijk zijn we nog lang niet uitgepraat. Nu pas besef ik dat ik hem best gemist heb. En nu voel ik me goed omdat we binnenkort weer eens wat gaan afspreken en wat gaan drinken (: Toch raar, dat je elkaar een jaar niet spreekt, daarvoor dikke vrienden was, en toch weer verder kunt gaan alsof er nooit een stilte geweest is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is leuk voor je! En ja ik ken een vriendschap die in 1 zomervakantie helemaal veranderd is.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja, nou, dat noemen ze echte vriendschap. Die na een tijd van stilte nog verder loopt alsof er nooit wat gebeurd is. ^^
    Ik ben blij voor je. (:


    You took a white orchid turned it blue.

    Dat is leuk voor je!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Aaawh dat is echt leuk! :9~


    -

    das fijn ! (krul)

    -ik ga orgineel doen. gehe. $-


    Life is a beautiful struggle

    Dat zijn nou echte vrienden :) Hoe lang je elkaar ook niet ziet, als je elkaar weer ziet, zit het gelijk weer goed.


    Life is hard and then we die

    Dat is echt leuk!!
    Ik ken vriendschappen die vervagen als er een man in het spel komt..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Echt leuk voor je! ;'D
    dat heb ik ook gehad, maar nu zijn we in zo'n 'deel' dat we niet praten.(krul)


    Smiling but close to tears.

    das idd heel erg leuk
    echt je raakt bijna niet uitgepraat dan.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Zo zie je maar dat echte vriendschap nooit vergaat! Wat leuk voor je.
    Veel plezier alvast (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Toen ik 11 was leerde ik mijn eerste internetvriendin kennen. Nadat we 4 jaar BF waren, gingen we meeten. T was allemaal leuk maar toen ging naar pc stuk, en er speelde nog meer dingen mee waardoor ik haar nooit meer sprak. Nu, na een jaar, is ze weer op msn en praten we gewoon of ik haar elke dag gesproken heb.

    Het is echt heel erg leuk dat dit soort dingen voor komen =D