• Klik. Moet je even kijken wat voor dansje die jongen en meisje doen. Dat wil ik ooooooook.:9~ -kan het al een beetje-


    your eyes are like stars in the night.

    Repent schreef:
    (...)

    Nee, haha ;d

    Oh, haha. Het is ongeveer een uur van de Belgische grens vandaan iniedergeval. ;p


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oh, haha. Het is ongeveer een uur van de Belgische grens vandaan iniedergeval. ;p


    Woehoew, dan moet je maar naar mij komen ;d haha- want in ieder geval, ik ga naar Adrenaline. (ll)


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    (...)

    Woehoew, dan moet je maar naar mij komen ;d haha- want in ieder geval, ik ga naar Adrenaline. (ll)

    Ja, nouja. Ik ken het niet echt, en om dan al gelijk -kijkt bedenkelijk- héél lang in de auto te zitten...Niet echt iets voor mij. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ja, nouja. Ik ken het niet echt, en om dan al gelijk -kijkt bedenkelijk- héél lang in de auto te zitten...Niet echt iets voor mij. (':


    Adrenaline is eigenlijk gewoon in Bobbejaanland- dat ken je toch wel, niet? Wel- voor moest je het niet kennen, dat is dus een pretpark en op bepaalde punten staan er dus dj's en écht geweldige dj's ;3 normaal gezien toch en ja, dan is het pretpark tot 'snacht open enzo ;d x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    (...)

    Adrenaline is eigenlijk gewoon in Bobbejaanland- dat ken je toch wel, niet? Wel- voor moest je het niet kennen, dat is dus een pretpark en op bepaalde punten staan er dus dj's en écht geweldige dj's ;3 normaal gezien toch en ja, dan is het pretpark tot 'snacht open enzo ;d x

    Oooooh, daar wil ik sowieso zo graag naar toe. Wie/wat/hoe/en waar? : D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oooooh, daar wil ik sowieso zo graag naar toe. Wie/wat/hoe/en waar? : D


    Oh mijn god, ik heb net dus gekeken op de site en ik vind hier dus de hele line-up en verdomme hij is goed. Wacht, ik geef je wat informatie.

    Wat? Adrenaline.
    Wanneer? Zondag, 29 Augustus.
    Waar? Bobbejaanland.
    Wie? Zatox - Noisecontrollers - Psyko Punkz - Coone - D-Block & S-Te-Fan - ambassador inc - Scope dj - The vision - Bass modulators - In-phase - Davoodi - Mark wit a K - Ruthless - Fenix - Dark-E - Demoniak - Qatja S - Playboyz - Junior Waxx - Royal S - Def toys - Kid Rascal - Mc Villain - Mc Chuky

    Om welk uur weet ik niet precies, maar als je er heen wilt dan laat ik het je nog wel weten als ik het zelf weet- en door jou topic ben ik echt helemaal hyper, ben ik hier echt aan het stuiteren van hyperheid, zit ik heel de tijd hardcore te luisteren waarvan ik nog hyperder word, en heb ik zin in een feesje. D: Niet lief. x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    (...)

    Oh mijn god, ik heb net dus gekeken op de site en ik vind hier dus de hele line-up en verdomme hij is goed. Wacht, ik geef je wat informatie.

    Wat? Adrenaline.
    Wanneer? Zondag, 29 Augustus.
    Waar? Bobbejaanland.
    Wie? Zatox - Noisecontrollers - Psyko Punkz - Coone - D-Block & S-Te-Fan - ambassador inc - Scope dj - The vision - Bass modulators - In-phase - Davoodi - Mark wit a K - Ruthless - Fenix - Dark-E - Demoniak - Qatja S - Playboyz - Junior Waxx - Royal S - Def toys - Kid Rascal - Mc Villain - Mc Chuky
    Om welk uur weet ik niet precies, maar als je er heen wilt dan laat ik het je nog wel weten als ik het zelf weet- en door jou topic ben ik echt helemaal hyper, ben ik hier echt aan het stuiteren van hyperheid, zit ik heel de tijd hardcore te luisteren waarvan ik nog hyperder word, en heb ik zin in een feesje. D: Niet lief. x


    Haha, kwam ik toch nog even om dit uur van pas. Ik ga vragen of m'n beste vriendje meegaat. Die houdt er ook echt zo van. Het is allemaal hardcore, of wat?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 0:16 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)

    Haha, kwam ik toch nog even om dit uur van pas. Ik ga vragen of m'n beste vriendje meegaat. Die houdt er ook echt zo van. Het is allemaal hardcore, of wat?


    Hardcore & Hardstyle- normaal gezien. x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    shuffle :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Repent schreef:
    (...)

    Hardcore & Hardstyle- normaal gezien. x

    -scheld- Ik kan niet komen, dan ga ik al naar Dynamo, en dat duurt tot 's nachts. Heb ik weer :\


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is een soort jumpen, vind ik. Zelfde muziek enz.

    En dat is megabelachelijk.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 11:20 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Dat is een soort jumpen, vind ik. Zelfde muziek enz.

    En dat is megabelachelijk.

    ehm, het lijkt écht niet op jumpen. En hardstyle en jumpstyle is iets anders. (;


    your eyes are like stars in the night.

    Hahah, hoe leuk!
    :'D


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik hou van het nummer, van de clip.
    Ik ga leren shuffelen, serieus.
    Dan sta ik tenminste niet compleet voor lul bij Qlimax, als ik daar een keer heen ga haha.
    Eerst een paar jaartjes wachten.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 12:08 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dansje is wel leuk, maar muziek is 3x niks(zip)


    We are the world! My friend is Alvin, i love you Alvin!