Dat heet shuffelen ;d haha. & ik haat het liedje ook. Ik snap echt het punt nie van de song aangezien het J'adore hardcore noemt en dan eigenlijk best wel 'lame' hardcore is. Maar goed Het ging gewoon om het shuffelen en dat is inderdaad geweldig. ('ll)
[ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 23:46 ]
I believe in music the way some people believe in fairytales.
Repent schreef: Dat heet shuffelen ;d haha. & ik haat het liedje ook. Ik snap echt het punt nie van de song aangezien het J'adore hardcore noemt en dan totaal geen hardcore is. Maar goed Het ging gewoon om het shuffelen en dat is inderdaad geweldig. ('ll)
Ik weet dat het shuffle is, en het is hardstyle ja. Maar op hardstyle ga ik no-way hakken, dat doe ik maar op hardcore. Shuffelen op harstyle ftw.
Poseidon schreef:
(...) Ik weet dat het shuffle is, en het is hardstyle ja. Maar op hardstyle ga ik no-way hakken, dat doe ik maar op hardcore. Shuffelen op harstyle ftw.
Haha, ja ;d Gaan we lekker samen hakken? xd haha.
Poseidon schreef:
(...) Nee, ik had er eigenlijk niet eens iets over gehoord. Een aantal vrienden van mij waren en volgens mij wel. Volgend jaar samen gaan? : D
Haha, jaaaa- trouwens, woont ge in België? Dan kunnen we ook samen naar Adrenaline gaan ;d x