• Haaai : D
    Ik ben bezig met een story die op binnenkort op quizlet komt, maar ik wil graag een cover. Maar als ik er aan werk, dan mislukt het elke keer weer. Dus ik dacht, misschien wilt iemand het doen voor mij doen. Dus wil je een cover voor me maken voor het verhaal. Running through my memories.

    Waar gaat het over:
    Elina Mary Brandon, een lief, grappig meisje met een grote mond die ze gebruikt als het nodig is. Maar daar stond ze niet bekend om in La Push. Ze werd altijd 1 van de 3 musketiers genoemd. De andere 2 musketiers waren Bella Swan en Jacob Black. De kleine kinderen waren onafscheidelijk. De 3 kleine kinderen benadrukte altijd dat ze beste vrienden blijven voor altijd, maar soms is realiteit hard. Elina's ouders gingen scheiden. Daardoor moest Elina naar beste vrienden achterlaten voor het zonnige Florida. Het enige wat ze kon als klein meisje hopen dat ze ooit weer terug kwam in haar vertrouwde woonplaats. Maar wat gebeurt er als Elina terug komt na een hele lange tijd? Zou alles nog hetzelfde zijn als die goede oude tijd...



    xoxo


    ~

    ja sorrie ik kan er geen maken....


    When words fail music speaks

    Gaby [ Conflate ] Is er goed in! :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Je kan Guy vragen!
    In dit forum. Ze is heel snel klaar :-D

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 14:50 ]


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Dankjewel voor de tips : D


    ~