• "Ik wil graag weten welke concealer ik kan gaan gebruiken, zag al op internet van catrice. Maar ik weet niet of die goed gaat werken

    Onder mijn ogen zie je wat donkere kringen en ik heb kleine puistjes die een klein beetje roze zijn, irritant!

    wie kan mijn helpen(A)

    Ik gebruik gewoon foundation eigenlijk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik gebruik altijd concealer van omg ik ben de naam nu kwijt. >.< Ik edit wel als ik het weer weet.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik gebruik foundation maar de concealer van rimmel london dacht ik is wel fijn en maar rond de 6/7 euro :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ligt een beetje aan je budget. Als je voor die Catrice gaat, probeer anders die All Around palette, die is goed. Ik gebruik zelf nu eentje van MAC


    Love is everywhere, you just have to find it

    Je moet ook wel de juiste kleur gebruiken.

    Voor roze/rode puistjes gebruik je best een groene.
    En als die kringen onder je ogen naar paars toe hangen gebruik je daarvoor een gele. (:

    Het merk maakt daarom niet zoveel uit.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 21:31 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wij hebben hier alleen de Etos en de Kruidvat :P.. Vaak hebben die maar een aantal bekende merken!

    Die van Catrice gaat wel, verwacht niet veel.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dunno, gebruik dat niet


    "I shut my eyes in order to see.'