• Hellooo (:

    Ik heb dus al een tijdje een verhaal, maar het loopt niet echt & ik heb dus weer een abo verloren. - 3 heb ik er nu nog (': - en ik wil het verhaal gaan verwijderen. Maar ik vond 't wel altijd leuk om aan te schrijven dus; Dilemma :')

    Story vind je hier; klik

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 22:37 ]

    Het aantal abbo's maakt toch niet uit?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    VErwijderen.

    Alles opslaan in een doc en van daar uit verbeteren. en knoop punten maken. en daarna weer online zetten.


    Some angels have no wings.

    Gewoon verder schrijven, die abo's komen wel weer. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik en Sam -DVilla- hebben samen een verhaal, en we zijn al zowat 10 abo's kwijt maar we blijven alsnog doorschrijven want die abo's boeien niet (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Ik en Sam -DVilla- hebben samen een verhaal, en we zijn al zowat 10 abo's kwijt maar we blijven alsnog doorschrijven want die abo's boeien niet (nerd)

    Oké, min of meer hebben jullie daar gelijk in; maar het is toch wel prettig om te weten of mensen je verhaal ook echt lézen. Anders heeft het geen nut om door te schrijven. En ik denk dus ook; schrijf ik slecht/irritant? Maar 2 mensen zeggen van niet (': Dus 't is best verwarrend allemaal.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 22:43 ]

    Hiphopqueen schreef:
    VErwijderen.

    Alles opslaan in een doc en van daar uit verbeteren. en knoop punten maken. en daarna weer online zetten.
    Knoop punten? (': Sorry beetje traag van begrip vandaag

    Knoop punten? (': Sorry beetje traag van begrip vandaag


    Gewoon bijvoorbeeeld. 7 dingen die in je verhaal gebeuren en daar punten van maken zodat je verhaal soepel overloopt.

    niet van kees heeft potlood.
    Kees heeft werkstuk gemaakt.

    dat is niet soepel zorgen dat je verhaal mooi en netjes overlopen


    Some angels have no wings.

    als je het leuk vind om te schrijven gwn lkkr doorgaan. ik ben er ook een paar verloren maar bij de leukste komen er weer veel bij. het boeit niet zo. het is natuurlijk altijd leuk maar als jij het leuk vind om te doen...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik weet dat 't klote (sorry voor taalgebruik xD) is als je abo's verliest..
    ben er net namelijk ook een verloren -.-, en ik ben nogal onzeker, dus dat maakt 't er niet makkelijker op.
    Maar je moet maar 'ns kijken naar de mensen die je verhaal wel lezen, die zijn er positief over, en dat maakt het nog leuker om te schrijven.
    zo kijk ik dus ook. =D


    Opgeven is geen optie.