• Vanaf vandaag gaat men vriendje gaan werken, eventjes tot in Brussel &ja dat is ver vanwaar hij woont,
    anyway,
    het is nu al het 2de jaar dat hij daar werkt, maar nu moet hij iets heel anders doen, nu moet hij een stuk of 10 meisjes opleiden, hij is de baas over hun, that's it.
    En nu is mijn probleem, ik kan het niet af dat het meisjes zijn xD
    Youknow ik weet eens niet wat hij daar doet of over hen denkt ofzo, ok ik moet hem vertrouwen, i know, maar toch vind ik het helemaal niet leuk =(


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik ken het gevoel maar al te goed. :\


    your eyes are like stars in the night.

    Das tzelfde by my... Mijn vriendje is omsingeld door zijn exen (en belive me, dat zijn allemaal, stuk voor stuk fotomodelletjes!!) en ik zit alleen thuis O.o Tis moeilijk als je niet weet hy er doet maarja... vertrouwens ja... :D

    Dat is net hetzelfde als dat de ex van je vriendje
    met hem een milkshake gaat drinken..Betrouwbaar?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    als hij een trouwe vriend is, ben jij de enige ;3
    anders kom je er snel genoeg achter, i guess ;p
    al snap ik dat je dat gevoel helemaal niet leuk vind ;3

    Whipple schreef:
    als hij een trouwe vriend is, ben jij de enige ;3
    anders kom je er snel genoeg achter, i guess ;p
    al snap ik dat je dat gevoel helemaal niet leuk vind ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Poseidon schreef:
    Ik ken het gevoel maar al te goed. :\


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik snap dat je dit niet leuk vind, maar dit moetje zelf weten of je hem kan vertrouwen of niet.


    It’s psychological warfare.

    er niet aan denken,dat is de enige oplossing volgens mij (:


    everybody needs a song.

    Ik vertrouw mijn vriend 200%. Terwijl hij ong. 20.000km verderop woont. In mijn redenering is een relatie pas goed wanneer je zelfs dan iemand volledig kan vertrouwen. Zo niet dan zal je toch eens met hem over je onzekerheden moeten praten. Misschien kan hij ze zo voor je wegnemen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik toon niet gauw begrip, maar ik moet toch toegeven dat ik helemaal weet hoe je je voelt.


    Scream for mercy!

    ik ken het gevoel!Maar ik weet dat ik mijn vriendje kan vertrouwen. je mag in ieder geval nooit tonen dat je jaloers bent!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H