• kreukelpaaltje is. (:
    Ik zag laatst het Belgische journaal en ze wouden lantaarnpalen langs de weg vervangen door kreukelpaaltjes.
    Ik dacht dat het een soort lantaarnpaal is die indeukt als je er tegen op rijd dus een soort van kreukeld. Maar nu wil ik het weten.
    Dus wat zijn kreukelpaaltjes?
    (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het ook zo appart, jullie Belgen zijn allergisch aan en Nederlanders zijn allergisch voor :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Blessed schreef:
    Ik ben Belg, maar ik heb geen flauw idee wat het kan zijn :X


    Ik denk zo'n soort kleine lantaarnpaaltjes waar je op kan gaan zitten.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    NYC schreef:
    Ik vind het ook zo appart, jullie Belgen zijn allergisch aan en Nederlanders zijn allergisch voor :Y)


    Haha, volgens mij ben ik qua praten meer een Nederlander als ik het zo bekijk, haha, want ik zeg ook allergisch voor. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NYC schreef:
    Ik vind het ook zo appart, jullie Belgen zijn allergisch aan en Nederlanders zijn allergisch voor :Y)


    Eigenlijk is het ook wel 'voor'. ;D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    NYC schreef:
    Ik vind het ook zo appart, jullie Belgen zijn allergisch aan en Nederlanders zijn allergisch voor :Y)

    Ik zeg altijd 'allergisch voor'.. denk ik. :] En ik ben een Belg, maar ja, er zullen volgens mij wel meerdere Belgen zijn die het zo zeggen. :'D


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Productions schreef:
    (...)
    Ik zeg altijd 'allergisch voor'.. denk ik. :] En ik ben een Belg, maar ja, er zullen volgens mij wel meerdere Belgen zijn die het zo zeggen. :'D

    Hahaha, er zijn dus ook Belgen die wel voor zeggen zie ik wel. :Y) Want er was laatst zo'n topic en daar zeiden alle Belgen allergisch aan. Dat vind ik zo raar klinken ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Blessed schreef:
    Ik ben Belg, maar ik heb geen flauw idee wat het kan zijn :X


    All this dampness is damp.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Maar jullie gebruiken bv ook vallende sterren voor flitspalen(volgens een Belg die ken).

    Dat is niet waar.
    Ze zeggen dat zo op de radio omdat ze niet mogen zeggen als de politie staat te flitsen. Dus zeggen ze dat er 'Vallende sterren' zijn, zo doen ze niks mis (':


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Dat is niet waar.
    Ze zeggen dat zo op de radio omdat ze niet mogen zeggen als de politie staat te flitsen. Dus zeggen ze dat er 'Vallende sterren' zijn, zo doen ze niks mis (':

    O,volgens die jongen zeggen jullie dat ook gewoon zo. Maar jullie gebruiken wel andere worden en uitdrukkingen on zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    O,volgens die jongen zeggen jullie dat ook gewoon zo. Maar jullie gebruiken wel andere worden en uitdrukkingen on zo.

    Dat heb ik echt nog nooit gehoord ;)
    Ja, dat is wel waar. Wij praten .. Vlaams, kan je het noemen (':


    Has no one told you she's not breathing?

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha, er zijn dus ook Belgen die wel voor zeggen zie ik wel. :Y) Want er was laatst zo'n topic en daar zeiden alle Belgen allergisch aan. Dat vind ik zo raar klinken ;x

    Blijkbaar, haha. :'D En ja, als ik ergens naartoe ga dan hoor ik sommigen wel zeggen van: Man, ik ben echt allergisch aan... Het stoort me niet als ze dat zeggen, ik denk er zelfs niet bij na. ö Maar ik zeg altijd 'voor'. =D


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    NYC schreef:
    (...)
    Wist ik al. Een rotonde was bij jullie rondpunt ofzo?


    Rotonde gebruiken we ook, rotonde en rondpunt zijn synoniemen :Y)


    Live life limitless.

    Geen flauw idee ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Troost je,
    ik als Belg weet ook niet wat dat is.