• Ik ga straks met mn beste vriendin een wristpiercing bij mij zetten. Ik weet het, ik ben gek, maar oke.
    We hebben vanmiddag alle spullen verzameld, en ik ben hier nu heel hyper en blij op en neer aan het springen, maar waarschijnlijk zit ik straks van; omfg. Het wordt ook heel nerve-wrecking, want ik ga de naald er zelf doorheen steken, en dat lijkt me best eng, haha. I am a pussy (: . Om dit topic nog een beetje bruikbaar te houden; wie heeft er nog een wristpiercing/wilt iemand er een laten zetten?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    auw,
    haha. ga je het allemaal zelf doen?


    The way we live, is the way we die

    Nee dankje. Ik heb geen piercing's en ben het ook niet van plan om er een te nemen.

    Ga je die zelf zetten of bij een shop?


    dream, dare, fly!

    Nutella schreef:
    auw,
    haha. ga je het allemaal zelf doen?


    Jup. Het enige van mn vriendin gaat doen is me vasthouden, en filmen, haha. C:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Jup. Het enige van mn vriendin gaat doen is me vasthouden, en filmen, haha. C:

    wajo, dat filmpje wil ik zien ahahah


    The way we live, is the way we die

    Carcass schreef:
    (...)

    Jup. Het enige van mn vriendin gaat doen is me vasthouden, en filmen, haha. C:


    Dat zou ik dus nooit doen, zelf doen... Straks gaat het wel mis... En die piercings schijnen nog al snel te gaan ontsteken dus...

    Noujah jou keus ik zou het in iedergeval nooit doen... Ontsmet het dan wel goed (:


    dream, dare, fly!

    Nee dankje, dan val ik al flauw als ik dat ding in me arm zie zitten. Oo"


    "Don't look back, you're not going that way."

    sorry maar dat vind ik een beetje dom -mijn mening-

    goed ontsmetten, das het belangrijkste. Al denk ik dat je sowieso beter naar de piercingshop gaat, tis toch een wond die je zet. Maargoed.. succes zou ik zeggen. =') Ik vind piercings zelf heel lelijk, maar ik hoop dat het goedkomt bij jou :")

    AUCH. dat lijkt me echt verschrikkelijk veel pijn doen, maargoed. Zit die er al in? x']


    It's time to be happy again.

    Kan je het niet beter morgen zetten? Want s' nachts ben je niet echt zorgvuldig + je hebt last van vermoeide ogen. :'p

    Wauw, zelf zetten? Heftig! Maar is het niet verstandiger om dat door iemand te laten doen, die daar ervaring mee heeft?
    Alsnog, veel succes! :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.