• Is bang voor mijn BH, haha. Ik zwaaide er mee boven zijn hoofd en hij werd bang haha. En toen de griezelige BH hem aanrak sprong hij in de lucht -plat- :Y)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Waarom zwaai jij met je bh boven je kat d'r kop ? ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Haha wat grappig


    Keep on smiling

    Ik stond te douchen en mijn kat lag in de wasmand, en hij keek me schijnheilig aan haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik zei laatst: 'Echt geen enkele hond vind mij aardig' en toen liep er net een labrador voorbij die begon te kokhalzen. Maar een kat met een fobie voor BH's is ook geweldig. x']


    It's time to be happy again.

    Ahzo haha, ik dacht al dat je zat te strippen voor je kat ofzo. o.o


    None but ourselves can free our minds.

    Purity schreef:
    Ik zei laatst: 'Echt geen enkele hond vind mij aardig' en toen liep er net een labrador voorbij die begon te kokhalzen. Maar een kat met een fobie voor BH's is ook geweldig. x']

    omfg :'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Hahaha, raaaar : D


    All this dampness is damp.

    xD Ik heb een kat gehad die elke keer als je de deur van de badkamer niet toe deed in het bad sprong, dat vol met water zat :D
    En mijn nichtje heeft ook zoiets raar, ze is ongeveer 15 maanden oud, ze heeft geen schrik van een golden retriever waar ze 3 keer of meer in kan. Maar ze heeft wel schrik van Fien, Fien is de dwerg hamster van mijn stiefzussen, Fien is zelfs ouder dan mijn nichtje xD. Maar oké mijn nichtje wou Fien eerst pakken. Maar dat heb ik haar toch maar niet laten doen, en elke keer als ze langs het kot van Fien moest nam mijn nichtje een omweg omdat ze schrik van Fien heeft xD


    Live life limitless.