• Zijn er wel eens mensen die jij écht niet uit kunt staan? Zoals bekende sterren, of dat ene irritante kind uit je omgeving? Dan durf ik te raden dat je er vast wel eens aan hebt gedacht hoe het zou zijn als ze er niet meer waren. Dat de haat opwekkende acties er op hun beurt voor zorgen dat het best aanlokkelijk doet lijken als ze morsdood zouden zijn. En dat mensen je er gek voor verklaren, of dat je het uit angst niet verteld. Maar maak je geen zorgen schatje, ik heb geen vooroordelen. Ik vermoord wie je wilt, en hoe je het maar wil...


    "I'll kill your enemy". Dit is de nieuwe story waar ik aan ga werken. En waar ik op verzoek een deel schrijf waarin ik wie jij maar wilt om laat komen. Er zijn vier assasins waar je uit kunt kiezen... Dus heb jij altijd al eens willen weten hoe een huurmoordenaar jouw grootste vijand om zou kunnen brengen?

    Kies dan hier je assasin naar keuze uit, en laat een reactie achter en/of stuur een pb met wie je kiest en wie je aan de kant wilt zien. Eventuele verzoeken over hóe ze 'opgeruimd' moeten worden werk ik ook uit, mits het niet té moeilijk wordt.


    - Geef me btw wel wat uiterlijke details als de persoon (redelijk) onbekend is en de leeftijd. Anders moet ik het op de gok doen en is de kans dat ik er naast zit vrij groot.
    & een locatie, tenzij dat niet uitmaakt.


    -

    Voor Carcass Deel 1: Lola
    Voor Beelzebub Hester
    Voor RememberXme Deel 3: Amanda

    Morgen/vanavond ga ik verder met volgende verzoeken. (:

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 21:48 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Niref mag een man, ..., wel vermoorden. Ik zal je daarover wel vertellen in PB.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Target nummer 3: 'Amanda' afgerond. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik denk dat nimmeton populair is ik wil hem ook voor mijn zus man ik word gek van dat wijf...
    ik heb haar drie weken niet gezien (ik heb haar ook niet gemist -serieus-) begint ze over dat mijn haar klote zit (zit het altijd in de vakance) en dat mijn tanden geel zijn (betekent alleen maar dat ze sterk zijn)

    laten we haar even demi noemen voor de prive
    het moet uiterst langzaam het liefs haar hele lichaam volkerven met sneden de slagaders vermijden en haar dan langszaam dood laten bloeden
    god hoe kom ik hierop ik ben niet zo geweldadig hoor...

    en hij mag haar ook best vertellen dat ik het heb geregeld en jaag haar de stuipen op het liif WHAHAHAHAHAHA


    oh ja en ze is 17 en 1.75 lang

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 11:39 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Er is een meisje die Nimmeton mag vermoorden. Ik zal de uitleg in pb sturen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 22:23 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.