• Zijn er wel eens mensen die jij écht niet uit kunt staan? Zoals bekende sterren, of dat ene irritante kind uit je omgeving? Dan durf ik te raden dat je er vast wel eens aan hebt gedacht hoe het zou zijn als ze er niet meer waren. Dat de haat opwekkende acties er op hun beurt voor zorgen dat het best aanlokkelijk doet lijken als ze morsdood zouden zijn. En dat mensen je er gek voor verklaren, of dat je het uit angst niet verteld. Maar maak je geen zorgen schatje, ik heb geen vooroordelen. Ik vermoord wie je wilt, en hoe je het maar wil...

"I'll kill your enemy". Dit is de nieuwe story waar ik aan ga werken. En waar ik op verzoek een deel schrijf waarin ik wie jij maar wilt om laat komen. Er zijn vier assasins waar je uit kunt kiezen... Dus heb jij altijd al eens willen weten hoe een huurmoordenaar jouw grootste vijand om zou kunnen brengen?

Kies dan hier je assasin naar keuze uit, en laat een reactie achter en/of stuur een pb met wie je kiest en wie je aan de kant wilt zien. Eventuele verzoeken over hóe ze 'opgeruimd' moeten worden werk ik ook uit, mits het niet té moeilijk wordt.

- Geef me btw wel wat uiterlijke details als de persoon (redelijk) onbekend is en de leeftijd. Anders moet ik het op de gok doen en is de kans dat ik er naast zit vrij groot.
    & een locatie, tenzij dat niet uitmaakt.

-

Voor Carcass Deel 1: Lola
    Voor Beelzebub Hester
    Voor RememberXme Deel 3: Amanda

Morgen/vanavond ga ik verder met volgende verzoeken. (:

[ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 21:48 ]

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

Omg, ik ga dit echt doen man.
    Okei, ik wil graag dat je met Nimmeton een meisje die ik ken vermoord. Ik noem haar hier even Lola, aangezien ik niet wil dat ze het weet, haha. c:

I hope heaven needs you more than I do now.

Carcass schreef:
    Omg, ik ga dit echt doen man.
    Okei, ik wil graag dat je met Nimmeton een meisje die ik ken vermoord. Ik noem haar hier even Lola, aangezien ik niet wil dat ze het weet, haha. c:

Oké, hoe oud is Lola, en zijn er nog dingen die hij moet weten of waar hij rekening mee moet houden? (krul)

Edit: Hé! Je hebt 666 berichten met deze bereikt. Lol, toeval of lot? (cat)

[ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 0:44 ]

Afterlife schreef:
    (...)

Oké, hoe oud is Lola, en zijn er nog dingen die hij moet weten of waar hij rekening mee moet houden? (krul)

Edit: Hé! Je hebt 666 berichten met deze bereikt. Lol, toeval of lot? (cat)

Uhm, ze is denk ik 13? -i dunnoe'z-
    Hij moet haar extra langzaam, pijnlijk, vermoorden (6), hehe. Ohyea'z, en het liefst als er Justin Bieber muziek op de achtergrond draait n_n. Zij houdt van 'm, ik haat 'm (:
    HAHAH. SUFFER DEATH WITH YOUR LAME-ASSMUSIC ON THE BACKGROUND,(..). Sorry c:
    Oeh yeh men, dat is het lot (nerd)

[ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 0:48 ]

I hope heaven needs you more than I do now.

- Update -

Voor Carcass Deel 1: Lola

Oeh gosh dit is geniaal <3

Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

Nancy, je bent te geweldig voor deze wereld.

Hm, nehh. Dat ben alleen ik. Never mind.

Scream for mercy!

Beelzebub schreef:
    Nancy, je bent te geweldig voor deze wereld.

Hm, nehh. Dat ben alleen ik. Never mind.

Jij voor deze wereld, ik voor dit universum.(flower) -ego-

Ik zou niemand weten die je kan vermoorden. Nouja, alleen Biebs. Want ik kan hem niet uitstaan.

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Taken schreef:
    Ik zou niemand weten die je kan vermoorden. Nouja, alleen Biebs. Want ik kan hem niet uitstaan.

Mag ook, als je nog verzoeken hebt over hoe of wat moet je maar een pb sturen en dan zet ik je op de lijst. ^^

Kill Bieber :9~_O_

[ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 12:17 ]

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Lol, ondanks mijn liefde voor Bill vind ik ergens dat je hem ook moet vermoorden.
    Vind ik leuk.

En vergeet het maar, ik ben te goed voor deze wereld én voor het universum. Jij misschien net iets te goed voor dit land.

Scream for mercy!

Beelzebub schreef:
    Lol, ondanks mijn liefde voor Bill vind ik ergens dat je hem ook moet vermoorden.
    Vind ik leuk.

En vergeet het maar, ik ben te goed voor deze wereld én voor het universum. Jij misschien net iets te goed voor dit land.

Ik ben blij dat je zo'n rijke fantasy hebt. n.n

Anywayyyyy: For you, deel 2; Hester

Nimmeton mag van mij mijn ex beste vriendin, claudia, wel vermoorden ^^

ze is 15
    kort donkerbruin haar
    lippiercing
    th fan...
    erhmm
    woont in antwerpen...
    is 1m62 ongeveer
    en gebruikt veel donkere make up
    hoe meer pij nhet zou doen, hoe beter ik me zou voelen ^^
    jha ze heeft me gekwetst ^^

[ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 22:52 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Kill Ke$ha of Selena Gomez voor me, please. :3

All this dampness is damp.

Ik zou zeggen stuur maar een pb door met de benodigde info en dan zet ik jullie op de lijst. (: