• Zag ik net op msn.nl dat Robert Pattinson hele dag wordt gefilmd door papparazzi. Zelfs de politie wilde hem niet helpen. Echt belachelijk. Verder stonden er nog allemaal filmpjes over hem. Nou, dan heb ik zo iets van, laat die jongen! Stomme papparazzi(N)

    Dat wilde ik even kwijt :D


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Dat is altijd zo als je beroemt bent en er een hype om je is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    iedere beroemdheid heeft last van paparazzi, vast niet alleen robert pattinson, maarja daar zijn ze paparazzi voor, en daar valt niets tegen te doen, and: zonder de paparazzi/creazy fans ect worden ze niet beroemd ^^

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 15:36 ]

    Ach, veel valt er niet aan te doen. De paparazzi wordt betaald om beroemdheden dag en nacht te volgen. D:


    All this dampness is damp.

    Jaa maar zou het zelf ook niet leuk vinden om dag en nacht gevolgd te worden. Ook andere manier om aan informatie te komen toch. En het idd niet alleen Robert, maar zag het dan toevallig over hem. Hij is ook maar een mens. Dat zelfs de politie hun niet weg wil storen vind ik vaag.


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    weg wil jagen hahaha storen xD


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    LadyLipgloss schreef:
    Jaa maar zou het zelf ook niet leuk vinden om dag en nacht gevolgd te worden. Ook andere manier om aan informatie te komen toch. En het idd niet alleen Robert, maar zag het dan toevallig over hem. Hij is ook maar een mens. Dat zelfs de politie hun niet weg wil storen vind ik vaag.

    Daar kies je voor als je beroemt wil worden/word.
    En ik denk dat de politie wel wat beter te doen heeft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tja dat is tegenwoordig ook iets wat ik afvraag hoor. Hebben ze niets beter te doen dan bonnetjes uitdelen? Politie moet achter boefjes rennen! Papparazzi vind ik persoonlijk irritante boefjes die privacy stelen :D


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    LadyLipgloss schreef:
    Tja dat is tegenwoordig ook iets wat ik afvraag hoor. Hebben ze niets beter te doen dan bonnetjes uitdelen? Politie moet achter boefjes rennen! Papparazzi vind ik persoonlijk irritante boefjes die privacy stelen :D

    Laat ik het zo zeggen ik heb liever dat ze achter een moordenaar of zo aan gaan dan achter paparazzi. Zonder paparazzi kunnen beroemdheden niet bestaan.

    En volgens mij is het niet een echt illegaal wat ze doen,zo lang ze niet inbreken of zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou hem ook niet willen helpen.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Waarom kunnen ze dan niet bestaan?


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Dat zei iemand een keer,omdat je mede beroemt word door de foto's in bladen en roddels en zo.
    Ze kunnen wel bestaan maar het is moeilijker. Zonder paparazzi zijn ze niet zo beroemt.

    Ik bedoel jij wilt toch ook het laatste nieuws weten over hem,en dat krijg je door de paparazzi.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 16:02 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha ik heb hitkrant verder hoef ik niets te weten heb het al druk genoeg met mijn eigen leventje:$! Daar en op TMF zie ik genoeg. Hoef niet iemands leven helemaal te kennen. Ik snap dat mensen zijn die het leuk vinden om dat helemaal te volgen. Maar ik vind het zielig voor hem :D Ik denk ook niet dat hij daar voor kiest hoor. Hij doet waar hij goed in is en wat hij leuk vind. (acteren.) maar ik denk niet dat hij er van geniet dat er elke dag camera's op je kop staan. Anders zou hij ook niet zo reageren. ;)


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    LadyLipgloss schreef:
    Haha ik heb hitkrant verder hoef ik niets te weten heb het al druk genoeg met mijn eigen leventje:$! Daar en op TMF zie ik genoeg. Hoef niet iemands leven helemaal te kennen. Ik snap dat mensen zijn die het leuk vinden om dat helemaal te volgen. Maar ik vind het zielig voor hem :D Ik denk ook niet dat hij daar voor kiest hoor. Hij doet waar hij goed in is en wat hij leuk vind. (acteren.) maar ik denk niet dat hij er van geniet dat er elke dag camera's op je kop staan. Anders zou hij ook niet zo reageren. ;)

    Nee dat is waar maar je weet,als je beroemt word dan krijg je paparazzi achter je aan. Dat is een keuze die je maakt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hij kon toch ook niet ruiken dat hij zó beroemd zou worden!


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Hij heeft er zelf voor gekozen om beroemd te willen worden. Tja, dan moet hij dat er maar bijnemen. Dat moeten nu eenmaal alle beroemde personen.


    You’re falling into history.