• Ja, ik ben verliefd.. dat weet ik nu wel heel zeker!

    Een jaar geleden heb ik hem leren kennen. We hadden soms samen les. Hij viel me meteen op.. maar hij had toen een vriendin.. even toch. Toen voelde ik me wel een beetje stiekem jaloers xp. Maar meer niet.. steeds begonnen we meer te praten en dus het klikte steeds beter. We wisselden msn.. onze gsm-nummers. En dus was dat de start van onze ellenlange/vele msn-gesprekken en smsjes. En ja, soms wel eens een ondeugend smsje

    Uiteindelijk werd ik een tijdje ziek en hij was de enige die smste toen ik in de les die we samen hadden niet aanwezig was. Hij hielp me ook met de dingen die ik niet begreep, zoals chemie en fysica. Ik begon hem steeds meer te vertrouwen en ondertussen is hij mijn beste vriend tegen wie ik alles kwijt kan of toch bijna, dat ene dingetje dat ik verliefd ben, weet hij uiteraard niet. (denk ik).

    In de zomervakantie kwam ik hem eens tegen bij de bib waar hij altijd met zijn vrienden zat. Tuurlijk waren we superblij dat we elkaar zagen enjaa, we praatten de hele tijd. In de zomervakantie zag ik hem nog enkele keren. Steeds meer werd het duidelijk, ik ben verliefd. Even heb ik het geprobeerd te negeren maar dat lukt nu niet meer. Maar ik ben veel te verlegen om het hem te zeggen en ook bang dat het niet wederzijds is.

    Wat moet ik nu doen? Iemand tips om het rustig aan duidelijk te maken? Echt alle raad is welkom!

    Oei, dat is lastig.. het kan zonde zijn, want vriendschap is voor altijd, maar toch, het is wel voor het eerst dat je verliefd bent en dat is vrij speciaal (je bent voor 't eerst verliefd toch?) En naja, dit is een keuze die je zelf moet maken. Je weet wat tegen wat opweegt.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Oei, dat is lastig.. het kan zonde zijn, want vriendschap is voor altijd, maar toch, het is wel voor het eerst dat je verliefd bent en dat is vrij speciaal (je bent voor 't eerst verliefd toch?) En naja, dit is een keuze die je zelf moet maken. Je weet wat tegen wat opweegt.


    Nee, jaren terug was ik voor het eerst verliefd. Maar soms waren er jongens en toen wist ik niet eens of ik wel echt verliefd was. En nu weet ik het zeker, want ik kan aan niets anders meer denken of toch bijna niet, dan hem!

    AlmostHappy schreef:
    (...)

    Nee, jaren terug was ik voor het eerst verliefd. Maar soms waren er jongens en toen wist ik niet eens of ik wel echt verliefd was. En nu weet ik het zeker, want ik kan aan niets anders meer denken of toch bijna niet, dan hem!
    Dan moet je het toch overwegen. Probeer er eerst is subtiel met hem over te praten. Of vraag aan je vrienden of zij kunnen vissen ofzo.


    Life is hard and then we die

    Jha Iick ben verliiefd ((Op een Oudere jOnggen
    sO wat Iick magg men Eiigen leven dOen


    Heej ! Wil Je Reactiies Plaatsen Plz ! x3

    zeg het tegen een gemeenschappelijke vriend dat jij die jongen leuk vind , natuurlijk moet die persoon wel te vertrouwen zijn ...
    zo kan die persoon eens polsen of hij jou ook wel ziet zitten ,
    heb ik ook gedaan :Y)
    ik heb er nog geen spijt van gehad dat ik dat toen tegen die vriend van ons beiden verteld heb xD anders wist nu niemand er iets van ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    zeg het tegen een gemeenschappelijke vriend dat jij die jongen leuk vind , natuurlijk moet die persoon wel te vertrouwen zijn ...
    zo kan die persoon eens polsen of hij jou ook wel ziet zitten ,
    heb ik ook gedaan :Y)
    ik heb er nog geen spijt van gehad dat ik dat toen tegen die vriend van ons beiden verteld heb xD anders wist nu niemand er iets van ^^


    Jaa. Dat is inderdaad wel een heel goed idee (:
    Maar, wat als het niet wederzijds is..? x)
    Daarvoor heb ik een beetje schrik.

    Maar bedankt voor de tip!!

    GEWOON DAT RISICO NEMEN.
    Dat is wel beter gezegd dan gedaan, maar je kunt er altijd nog een grapje van maken weetje. zoals
    ´HAAI.HEY.´ gesprekgesprekgesprek. ´ik moet je iets vertellen ik ben al heel lang verliefd op je.´ als hij terug zegt dat hij op je is verkeringtrouwenkids. als hij zegt dat hij niet op je is moet je gewoon iets zeggen zoals, JE HAD JE GEZICHT EENS MOETEN ZIEN. maar hij zegt vast niet iets als wow ik ben niet op jou xD oke
    hopelijk helpt dit
    hihi


    Flying Yoghurt!

    AlmostHappy schreef:
    (...)

    Jaa. Dat is inderdaad wel een heel goed idee (:
    Maar, wat als het niet wederzijds is..? x)
    Daarvoor heb ik een beetje schrik.

    Maar bedankt voor de tip!!

    euh dan heb je het ten minste niet zelf hoeven vragen en is het minder genant :)
    en ggd xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Yup ^^
    Ik ben altijd wel verliefd x'D

    xNeroBellumx schreef:
    Yup ^^
    Ik ben altijd wel verliefd x'D


    Oei, moest ik dat hebben dan kwam ik echt gek!
    Het is nu al vervelend.. x)

    Het is super dat je verliefd bent^^
    misschien moet je naar hem eens wat signalen versturen zoals knipogen enzo, misschien begrijpt hij de hints :]


    Just a simple "I love you" (:

    Hesitate schreef:
    Het is super dat je verliefd bent^^
    misschien moet je naar hem eens wat signalen versturen zoals knipogen enzo, misschien begrijpt hij de hints :]


    Het enige wat ik kan is lachen, lachen en lachen.. ik ben helemaal overdonderd en weet nooit meer wat te zeggen als ik hem tegenkom op school..
    En voordien had ik dat echt nooit x)

    maar als die nog steeds met haar heeft dan kan je tog niet met hem nemen xD
    en anders het is beter om vrienden te blijven want als je in een relatie gaat gebeurt het hee vaak al shet uit is dat ze je dan nie meer met hem praat en dat is nie leuk voor z'on vreindschap


    You Lack Hatred

    UchihaDreams schreef:
    maar als die nog steeds met haar heeft dan kan je tog niet met hem nemen xD
    en anders het is beter om vrienden te blijven want als je in een relatie gaat gebeurt het hee vaak al shet uit is dat ze je dan nie meer met hem praat en dat is nie leuk voor z'on vreindschap


    Ow, maar hij heeft al lang niet meer met haar hoor x)
    Dat is waar, maar dat is wel zo'n jongen die daar niet veel van aantrekt en zo ben ik eigenlijk ook.. ik kom ook nog steeds met mijn exen overeen xp