• Hellooooow mensen!

Ik heb dus een idee:
    Een Gsm-versie van Quizlet!

Ik -en beslist nog vele anderen- zitten af en toe wel eens op Quizlet via ons Gsm. [Prachtige oplossing tijdens Pc-verbod, Muahaha :3]. Maar, als je dat doet, komt de site er in het geheel op. Dus moet je telkens 100x op links of rechts duwen, om over de site de navigeren.
    Vreselijk irritant.
    Dus ik had gedacht aan een Gsm-versie. Ik ben op het idee gekomen door de -Sorry voor de reclame- site Netlog. [Dit is een Belgische soort Hyves] Als je via je Gsm op Netlog gaat, is de site aangepast. Alle dingen die je kan doen, staan in een klein rijtje waar je op kan klikken. [Dit is natuurlijk minder dan als je op je pc zit]
    Daarom denk ik dat dit voor Quizlet ook heel erg handig zou zijn. Gewoon de mogelijkheid tot het Forum, het zoeken van Stories/Quizzen/Polls, alles wat er in het vertrouwde, gele kadertje hier rechts staat, de Spotlight , Top Stories en de 'hoogst nodige' dingen (':
    Zou dit niet handig zijn?
    Persoonlijk denk ik dat dit een belangrijke en succesvolle update van Quizlet.nl zou zijn (':

Has no one told you she's not breathing?

Is ook handig voor mijn iPod ja ;x

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ik heb een iPod Touch en daar lees ik altijd de verhalen op want dat is irritant op een computer, maar ik vind het wel een goed idee! net zoals ze een gsm/iPod versie van Hyves hebben!

It's time to be happy again.

Ik denk wel dat het handig is voor de gsm-quizletters, maar ik ga wel zelf nooit via mijn gsm op internet (mijn gsm'pje kan dat niet^^)

Sarah; Boefke is nen heten beer!

Bij mij was dat nooit, kwam de site er helemaal op. Maar het rare is dat ik tegenwoordig niet meer op Quizlet kan op mijn gsm. En op mijn andere gsm ook niet, terwijl ik wel op andere en zwaardere sites kan.

Some people make the world special just by being in it

Bij mij is dat geloof automatisch al :')
    Maar ik kan nooit goed ergens op drukken omdat het touch-screen is en dan is mijn nagel net te dik xD

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Ik kan niet op quizlet met mijn telefoon.
    Ik kom er wel op maar als ik op iets klik werkt het niet en komt er iets op van fout ofzo.

Volgens mij is dat écht te veel werk voor Rutger. :'DD

Netlog heeft een heel team sitebuilders achter zich staan, Rutger moet dat allemaal in z'n eentje fixen...

Meh schreef:
    Ik kan op mijn mobieltje in/uitzoomen, dus mij maakt 't niet zoveel uit x)

Same here...
    En soms als ik even snel @ Q kijk ga ik gewoon heen en weer, zo veel moeite ist niet.. Het maakt soms alleen wat krasjes op m'n scherm maar ach..

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

SUPER OPLOSSING!
    Echt waar! Ik zit zo vaak op mijn mobiel,
    En je hebt zo enorm gelijk! Dat is zo irritant!
    Dus ik ben zeker voor! Heel erg voor zelfs!
    Dan kan ik eindelijk relax op Quizlet op mijn mobiel,
    Vooral als ik weer eens niet op de PC mag!

The perks of not having a social life starring me and tumblr.