• Volledige selectie Nederlands elftal voor oefenwedstrijd tegen Oekraïne: Vurnon Anita, Otman Bakkal, Roy Beerens, Wout Brama, Jeffrey Bruma, Urby Emanuelson, Orlando Engelaar, Theo Janssen, Siem de Jong, Jeremain Lens, Glenn Loovens, David Mendes da Silva, Erik Pieters, Ronnie Stam, Ron Vlaar, Michel Vorm, Piet Velthuizen en Ricky van Wolfswinkel.

    Ik ken de helft van al die focking namen niet.
    Van marwijk wil dat we het Ek verliezen, haha en Nederland gaat ten onder.


    bron: psv.nl


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    och, als spanje wint kan ik iedereen hier uitlachen.
    ik zei bij ek 2008: Spanje gaat winnen.
    bij wk 2010: Spanje gaat winnen.
    En als ik het bij ek 2012 zeg, gaan ze mss ook winnen._O_


    Ik hoop het. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Driekwart van die namen ken ik niet eens. ö Ik ben nu best boos op Bertje.:@


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat ze onbekend zijn betekent nog niet dat ze niet goed zijn : ) Hij weet vast wel wat 'ie doet. En dan maar niet! Het is zijn keus. Het is ook maar een oefenwedstrijd. Het is juist mooi dat hij de minder bekende spelers ook een kans geeft. A-men


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yeeeeeeeeeeah we gaan verliezen (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Saaai? Nu vind ik het NL elftal helemaal niks meer.

    Serieus levenloos
    (nerd)?

    Meh schreef:
    Dat ze onbekend zijn betekent nog niet dat ze niet goed zijn : ) Hij weet vast wel wat 'ie doet. En dan maar niet! Het is zijn keus. Het is ook maar een oefenwedstrijd. Het is juist mooi dat hij de minder bekende spelers ook een kans geeft. A-men


    Ik weet het.
    Degene die ik wel ken, zijn inderdaad goed, maar de andere die we gewend zijn, zijn beter vind ik.


    Smiling but close to tears.

    Wie zegt dat ze dan slecht zijn?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wie zegt dat ze dan slecht zijn?


    ik zei in mijn vorige reactie dat degene die in ken goed zijn, maar dat de andere aan wie we gewend zijn, v bommel, van de vaart enzo dat die beter zijn. Of naja, vind ik dan(krul)


    Smiling but close to tears.

    JBM schreef:
    Interesseert me geen bal. :Y) JA JONGE DE BELGEN GAAN WINNEN. Wij hebben Romelo Lukaku, toch?

    Hebben de Belgen een team dan? :X

    Muslera schreef:
    (...)
    Hebben de Belgen een team dan? :X

    Ja, en de laatste keer dat ze aan het WK meededen was volgens mij in (corectie: 2002). En ze noemen zich de Rode Duivels. :'D

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 13:03 ]

    Muslera schreef:
    (...)
    Hebben de Belgen een team dan? :X


    dat wist ik eigenlijk ook niet hoor. -schaam-


    Smiling but close to tears.

    Ik ken 1 naam :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    DVilla schreef:
    och, als spanje wint kan ik iedereen hier uitlachen.
    ik zei bij ek 2008: Spanje gaat winnen.
    bij wk 2010: Spanje gaat winnen.
    En als ik het bij ek 2012 zeg, gaan ze mss ook winnen._O_


    Hou je bek verdomme.
    Ik hoop dat dit de B-selectie is want Sneijder, Robben, Elia, vPersie, vBommel enderest zijn nog niet met pensioen. Dus beter voor VM dat ie ook Afellay oproept voor de kwalificatie.


    we've only said goodbye with words

    Houd 't aardig :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    DVilla schreef:
    (...)

    dat wist ik eigenlijk ook niet hoor. -schaam-


    Daar verschiet ik eigenlijk niet van. Zo groot als de andere (buur)landen zijn wij niet. Maar we hebben wel degelijk een team.