• Volledige selectie Nederlands elftal voor oefenwedstrijd tegen Oekraïne: Vurnon Anita, Otman Bakkal, Roy Beerens, Wout Brama, Jeffrey Bruma, Urby Emanuelson, Orlando Engelaar, Theo Janssen, Siem de Jong, Jeremain Lens, Glenn Loovens, David Mendes da Silva, Erik Pieters, Ronnie Stam, Ron Vlaar, Michel Vorm, Piet Velthuizen en Ricky van Wolfswinkel.

Ik ken de helft van al die focking namen niet.
    Van marwijk wil dat we het Ek verliezen, haha en Nederland gaat ten onder.

bron: psv.nl

Smiling but close to tears.

JBM schreef:
    Interesseert me geen bal. :Y) JA JONGE DE BELGEN GAAN WINNEN. Wij hebben Romelo Lukaku, toch?

Romelo Lukaku is echt een schatje.
    oké als elia of afellay niet bij de definitieve selectie zit ben ik voor belgie._O_

Volgens mij is dat een B-selectie, omdat hij ze gewoon wil uitproberen. Wat dacht je daarvan? :'D

Sour schreef:
    Volgens mij is dat een B-selectie, omdat hij ze gewoon wil uitproberen. Wat dacht je daarvan? :'D

kan.
    maar op de psv site staat dat er al 4 bij de definitieve selectie zitten. Dat is dan A-selectie toch? ;o

DVilla schreef:
    oh hahaha.
    Maar zoiezo 4 psv'ers zijn bij de definitieve selectie en nee afellay en michel vorm zitten daar niet bij.
    En VM gaat toch niet superveel mensen meenemen ofzo?

Nee, maar alleen voor dan wel. Maar wanneer de kwalificatiewedstrijd weer begint, dan neemt hij de 'beste' mee uit dit rijtje en het oorspronkelijke elftal. Dit is puur om te kijken hoe andere het doen tegen de beste van een ander land. Het is oefenen en ze verliezen er niks mee als ze niet winnen.

If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

RodeRobijn schreef:
    (...)
    Nee, maar alleen voor dan wel. Maar wanneer de kwalificatiewedstrijd weer begint, dan neemt hij de 'beste' mee uit dit rijtje en het oorspronkelijke elftal. Dit is puur om te kijken hoe andere het doen tegen de beste van een ander land. Het is oefenen en ze verliezen er niks mee als ze niet winnen.

Ze verliezen mijn vertrouwen als ze niet winnen.
    hahaha.
    Ik kreeg een trauma toen ik die site zag jonge, maaroke, beter voor hun leven speelt Elia gewoon.(krul)

DVilla schreef:
    (...)

kan.
    maar op de psv site staat dat er al 4 bij de definitieve selectie zitten. Dat is dan A-selectie toch? ;o

Ja. Ik gok sowieso op Vorm, Vlaar en Engelaar en Mendes da Silva aangezien die eerst ook al bij de selectie zaten en/of net op het laatste moment afvielen.

[ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 11:08 ]

Sour schreef:
    (...)
    Ja. Ik gok sowieso op Vorm, Vlaar en Engelaar en Mendes da Silva aangezien die eerst ook al bij de selectie zaten en/of net op het laatste moment afvielen.

Ja ik denk ook zoiezo Vorm en Engelaar. Vlaar ken ik niet goed, want ik kijk geen feyenoord. En Mendes da Silva heeft coole achternaam.:Y)

[ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 11:09 ]

Kjaer schreef:
    (...)
    Romelu is nog maar 17.
    Aan hem kan je die verantwoordelijkheid nog niet geven. Daarom was ik er ook zó tegen dat ze hem per sé in de nationale ploeg willen.

Maar hij is wel omin goed in voetballen. Trouwens hij kon ook nog altijd weigeren om in de nationale ploeg te gaan en hij is cool, dus ik wil Lukaku op het veld. :Y)

All was well.

JBM schreef:
    (...)
    Maar hij is wel omin goed in voetballen. Trouwens hij kon ook nog altijd weigeren om in de nationale ploeg te gaan en hij is cool, dus ik wil Lukaku op het veld. :Y)

Dan moet je naar Anderlecht kijken. _O_

Don't let 'em say you ain't beautiful.

DVilla schreef:
    (...)

nee oke, ik voelde me niet beledigd en dacht al van dat je het zei omdat je dacht dat ik niet wist wat het betekende.(krul)

& joepie nederland gaat ten onderr._O_ Goed gedaan van marwijk. Ik wil van basten terug haha.

Mooi, want ik bedoelde er dus niets mee voor de rest. (:

Ja inderdaad, van basten moet terug. We gaan eraan!
    Olé, Olé, Olé, Olé!

We'll still love each other, forever and always. <3

DVilla schreef:
    (...)

Romelo Lukaku is echt een schatje.
    oké als elia of afellay niet bij de definitieve selectie zit ben ik voor belgie._O_

Volgens mij gaat hij niet mee doen eigenlijk. _O_

[ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 11:12 ]

All was well.

JBM schreef:
    (...)
    Volgens mij gaat hij niet mee doen eigenlijk. _O_

oh. -cry-
    dan ben ik wel weer voor Spanje joh.(krul)

DVilla schreef:
    (...)

oh. -cry-

Ghehe, me too.

We'll still love each other, forever and always. <3

DVilla schreef:
    (...)

oh. -cry-

Jep ik ook. Als Nederland wint ben ik ook blij. Maar Spain <3

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

och, als spanje wint kan ik iedereen hier uitlachen.
    ik zei bij ek 2008: Spanje gaat winnen.
    bij wk 2010: Spanje gaat winnen.
    En als ik het bij ek 2012 zeg, gaan ze mss ook winnen._O_