• als iemand een onzin-topic maakt, bij bijv. het stamcafé, is het dan ook verboden daarop te reageren? Want ja, dan behoort dat ook onder spammen.

    We waarschuwen toch altijd eerst van 'dit is je laatste bla bla anders ban'
    Zodat je weet waar je aan toe bent. ;)
    Ja, maar dat snapte ik dus niet, want ik kreeg eerst een waarschuwing van jou, en een tijdje later nog een van jou, en toen was ik gestopt, en toen kreeg ik ereen van Rutger, terwijl ik in de tijd tussen jou waarschuwing, en die van Rutger niet gespamt had... maarja, hij zal wel niet hebben geweten dat ik er een van jou had ofzo?

    AAAHH NEE JUULIAA MAG GEEN BAN xl


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Heb je al zoveel waarschuwingen gehad dan ? O.o
    Ja, ik weet dus niet of ik er 2 of 3 heb gehad...

    AAAHH NEE JUULIAA MAG GEEN BAN xl
    Ik voel me lief. ;giggle;

    (...)Ja, maar dat snapte is eert niet, want ik kreeg eerst een waarschuwing van jou, en een tijdje later nog een van jou, en toen was ik gestopt, en toen kreeg ik ereen van Rutger, terwijl ik in de tijd tussen jou waarschuwing, en die van Rutger niet gespamt had... maarja, hij zal wel niet hebben geweten dat ik er een van jou had ofzo?

    Die van Rutger kwam mede doordat andere mods zich genegeerd voelde door je. Die zijn naar hem toegegaan, en ja, dat hij later online kwam. Ik kijk wel even hoeveel je er hebt staan...

    Ja 3 dus.
    Volgende keer is het mis. Nah, probeer je er gewoon aan te houden. ;) Zo streng letten we ook weer niet op elk topic. Als het er maar niet weer zoveel worden.

    (...)Ik voel me lief. ;giggle;

    ben je ook (A).. x3

    pas maar op ;; anders heb jij zo ook een hyve pp je naam staan net als Thessa en Eva x3x3 << en noemk dan ;; Juliaisteliefombantehebt << tensy da te langf is


    We can only learn to love by loving.

    Ja 3 dus.
    Volgende keer is het mis. Nah, probeer je er gewoon aan te houden. ;) Zo streng letten we ook weer niet op elk topic. Als het er maar niet weer zoveel worden.

    Yesssssssssssssssssss, Juulia.x'D Je had er nog maar 3~!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oh, dan ben ik voorlopig nog niet weg. :'D
    HA-HA.

    (...)
    Yesssssssssssssssssss, Juulia.x'D Je had er nog maar 3~!!
    Hoeveel heb jij er dan?

    (...)Hoeveel heb jij er dan?

    eentjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh,*Voelt me trots,*
    Gheghe,(yeah)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oh, dan ben ik voorlopig nog niet weg. :'D
    HA-HA.


    x3 HE BALE :'(

    *ruimt alle feestspullies op* << wat hebk nou weer voorn lullige bui dan


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    eentjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh,*Voelt me trots,*
    Gheghe,(yeah)


    ik ook x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    eentjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh,*Voelt me trots,*
    Gheghe,(yeah)
    OMG! OMG! D-das kut! Jij hebt minder dan mij? o_______________o Dude, hoe doe je dat? ;o

    (...)OMG! OMG! D-das kut! Jij hebt minder dan mij? o_______________o Dude, hoe doe je dat? ;o

    Uhm,,, uhmm, Ja i don't know ik ben gewoooooon liefuuuuuuuuuuur.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.