• Ja, als je goed oplet tijdens interviews, en de blikken tussen Bill en Tom in het oog houdt... komen er soms rare dingen uit. (':
    Als de ene zit te wriemelen, zit de ander dat ook te doen, of als Tom iets zegt, kijkt Bill altijd zo heel bestuderend naar Tom terwijl hij over zijn lippen likt en zijn ogen naar beneden afdwalen. :'D
    Als je dan een beetje een schroefje los hebt zitten is TC dus het resultaat! (':

    BTW: Ik weet dat het niet echt is, ik vind het alleen wel grappig als ik dan naar een interview kijk.
    Haters moeten nu niet beginnen zeuren, ik weet het wel wat jullie ervan denken. (:

    Edit: Voor al diegenen die zich toch niet kunnen inhouden; zie er de humor van in. (;

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 17:37 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Geesz schreef:
    (...)

    Wat vaak, poeh :9~
    Ik zou het een keer per maand doen, haha. Anders wordt het ook zo saai. (krul)

    Zullen we ze het eens voorstelen?:9~


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Zullen we ze het eens voorstelen?:9~


    Doen we :9~. Maar ik snap niet wat Andy met zo'n (schijnt) soft persoontje moet. Haha, ik zie hem wel hard en wild batsen (A)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Doen we :9~. Maar ik snap niet wat Andy met zo'n (schijnt) soft persoontje moet. Haha, ik zie hem wel hard en wild batsen (A)

    Stiekem gaat hij daarom vreemd met Gustav :H


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Stiekem gaat hij daarom vreemd met Gustav :H


    Gustav als beest in bed. Oke, ik flikker bijna van mijn stoel van het lachen. Rauwwr. :9~
    Ik zie Tom ook nog wel vreemd gaan, met David.. : O


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Gustav als beest in bed. Oke, ik flikker bijna van mijn stoel van het lachen. Rauwwr. :9~
    Ik zie Tom ook nog wel vreemd gaan, met David.. : O

    Haha, ja stiekem geilt hij gewoon op oude mannetjes (cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Haha, ja stiekem geilt hij gewoon op oude mannetjes (cat)


    Sexy :9~. En Bill en Georg gaan natuurlijk vreemd met elkaar, want ze weten beiden hoeveel werk het is om lang haar te hebben en dus kunnen ze er beter op letten tijdens de retegeile seks (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Sexy :9~. En Bill en Georg gaan natuurlijk vreemd met elkaar, want ze weten beiden hoeveel werk het is om lang haar te hebben en dus kunnen ze er beter op letten tijdens de retegeile seks (krul)

    Haha inderdaad en gelijk daarna gaat Bill ook vreemd met David omdat Tom dat ook doet(krul)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Duh! Ik zeg dat al 2 jaar! Ik heb er zelfs een SA over gemaakt met dé bewijzen xP


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    DVilla schreef:
    ik kijk daar niet naar lol.(krul)


    All this dampness is damp.

    Geesz schreef:
    (...)

    Sexy :9~. En Bill en Georg gaan natuurlijk vreemd met elkaar, want ze weten beiden hoeveel werk het is om lang haar te hebben en dus kunnen ze er beter op letten tijdens de retegeile seks (krul)

    Ghaha, jullie theorie is écht geweldig en waarschijnlijk ook nog eens waar!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    HeroineBill schreef:
    En toch heeft Tom met Georg i.p.v. met Bill. :9~
    Heeft Georg eigenlijk nog altijd een vriendin?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Heeft Georg eigenlijk nog altijd een vriendin?


    Jup.


    Scream for mercy!

    Passerby schreef:
    (...)Heeft Georg eigenlijk nog altijd een vriendin?

    Stiekem is dat Tom, maar Georg wilt dat nog niet toegeven. :9~


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Stiekem is dat Tom, maar Georg wilt dat nog niet toegeven. :9~

    Ghahaha, Dûh!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik snap niet wat al die mensen zien in twincest. Het is niet dat iemand even met zijn tweelingsbroer gaat zoenen en er daarna meteen mee in bed duikt fso? Ik heb toch nog nooit mensen dat weten doen. Bill en Tom hebben gewoon een speciale band, een broedersband die niemand ooit zal begrijpen of verbreken. Ik heb diezelfde band met mijn nicht, daarom ben ik toch ook niet meteen lesbisch fso? >< En daarbij, waarom zou Tom dan al die one-night-stands hebben? Geen probleem dat jullie daar voor zijn, of dat jullie daar verhalen over schrijven fso, maar ik blijf er toch mijn mening over hebben.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~