DVilla schreef:
oh dat is wel cool?
Bij ons is eerste, tweede, derde gewoon school zegmaar en als je dan naar de vierde gaat moet je een profiel kiezen:
- Economie & Maatschappij.
- Cultuur & Maatschappij.
- Natuur & Gezondheid.
- Techniek & Gezondheid. -volgensmij-
En ik koos de eerste en koos daar Manegment -ofzo- & Oraganisatie bij & Beeldende vorming.
Ik wil stiekem ook elke dag koken.
Dan had ik Natuur & Gezondheid gekozen als ik bij jou op school zat.
If you have the courage to love, you have the courage to suffer.
ik wil je vertellen wat ik echt voor je voel maar het lukt me nooit om dat je uit te leggen nu probeer ik het toch maar met een mailXD
als ik naar jou kijk weet ik weer waarvoor ik leef en waarvoor ik het doe jij bent voor mij meer dan een mooie vriendin je ben ook mijn beste vriendin
de gene die ik het meest vertrouw en de gene waar ik het meeste lol mee heb ik vind het moeilijk om je niet bij me te hebben en ik vind het jammer dat we ons soms stierlijk vervelen
maar zolang ik maar bij jou ben komt alles uiteindelijk toch wel goed jij bent egt de gene om wie mijn wereld draait niet voor een half jaar maar voor mijn hele leven, je bent de mooiste en liefste vriendin die ik mij kan wensen en twijfel nooit of je wel de ware bent! niemand kan tippen aan jou en daarom wil ik voor altijd bij je zijn.
Nou we hadden ooit wel eens foto's gemaakt met zijn mobiel, en toen was er opzich wel een lieve foto maar hij had geen shirt aan daar en het leek net alsof hij naakt was en dat vond hij geen leuk idee x'D
Genius schreef:
Nou we hadden ooit wel eens foto's gemaakt met zijn mobiel, en toen was er opzich wel een lieve foto maar hij had geen shirt aan daar en het leek net alsof hij naakt was en dat vond hij geen leuk idee x'D
Photoshop een t-shirt
Maar je kunt ook vragen of je mammie een keer een foto wil maken
Of vrienden weetikveel.
Of nog een fotosessie met je mobiel