• Weet er iemand goeie horror films? ik heb tot nu toe:

    -Paranormal 1 (Trailer)
    -Paranormal 2 (Trailer)
    -Hysteria
    -Silent Hill
    -A Perfect Getaway
    -The Grudge
    -The Ring
    -30 Days of night
    -Mongols
    -Dreamcatcher
    -1408
    -Jennifer's Body
    -Orphan
    -Mirrors The forest of dead
    -The Children
    -The hills have eyes
    -The descent
    -Final destination
    -Orphan
    -Scream House Of Wax
    -Friday The 13th
    -The Texas Chainsaw Massacre
    -SAW (all of them)
    -The Exorcist
    -Children of the Korn
    -The Unborn
    -Salem's Lot
    -Chuckie


    Maar ik zoek er nog veel meer! Stuur de link van de trailer, of de Titel van de film, of allebij, naar me toe als je een leuke horror flim hebt, meer informatie over die film is altijd welkom.
    Owja heb je paranormal 1 of 2 gezien, zou je me dan kort kunnen vertellen waar het over gaat, want ik heb alleen de trailer gezien en het leek me een goeie film!

    xx

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 16:21 ]

    children of the korn, die is echt focking vet :O


    I solemny swear i am up to no good

    The Unborn.
    Silent Hill.

    The unborn heb ik gekeken toen ik melig was, maar togh vond ik hem eng.
    En Silent Hill heb ik nooit verder durfen kijken, dus ja. xd


    Never wait for perfection, just make it.

    O wacht Silent Hill heb je al twee keer. xd Maar hier is de Trailer van The Unborn ---> KLIK!


    Never wait for perfection, just make it.

    Orphan wou ik al een tijdje kijken maar ik kwam er maar niet aan toe...

    Ohja, The Uninvited moet je ook zien! Ook al staat hij onder het genre 'thriller, horror', de film is niet eng, maar de verhaallijn zit erg goed in elkaar. Echt nog een aanrader!

    Edit: Hier heb je de trailer.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 16:37 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    The Grudge (die heeft mijn 17 jaar oude broer gezien die nergens bang voor is en zelfs hij heeft een nacht niet goed kunnen slapen) en The ring (ik weet niet zeker of hij zo heet maar volgens mij wel)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Saw? Serieus, ik walg nooit van horrors maar daar had ik het toch wel te pakken hoor. Hij is niet eng, maar vies. Op de plaatsen waar de personen gemarteld worden krijg je kriebels q_q

    EDIT: Euhw, die heb je al

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 16:41 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    The Grudge en The Ring zijn het engst. Die zijn voor pro's. :'DD
    The Unborn en The Uninvited zijn inderdaad ook goed, vooral The Uninvited. :Y)


    All was well.

    Joker schreef:
    Saw? Serieus, ik walg nooit van horrors maar daar had ik het toch wel te pakken hoor. Hij is niet eng, maar vies. Op de plaatsen waar de personen gemarteld worden krijg je kriebels q_q

    Cool toch? (cat)
    Heb je die ene gezien dat die mensen samen moeten proberen te overleven en steeds nieuwe opdrachten krijgen en ze uiteindelijk gewoon elkaar zitten uit te moorden? :9~


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Cool toch? (cat)
    Heb je die ene gezien dat die mensen samen moeten proberen te overleven en steeds nieuwe opdrachten krijgen en ze uiteindelijk gewoon elkaar zitten uit te moorden? :9~
    Ja dat was ook vet cool, doh :9~ Ik heb alleen deel 3 gezien en ik begreep er geen flikker van, haha. Die man die aan die kettingen vast zat was vieeees q_q Die in zijn mond ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh, misschien nog 'Doom', 'Steel Trap', 'Creep' en 'They'.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Ja dat was ook vet cool, doh :9~ Ik heb alleen deel 3 gezien en ik begreep er geen flikker van, haha. Die man die aan die kettingen vast zat was vieeees q_q Die in zijn mond ._.

    Ik heb ze allemaal gezien, behalve de eerste. :'DD Je moet ze eigenlijk een beetje in volgorde zien. :Y)


    All was well.

    The Haunting in Connecticut (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.