• Dat hij zo'n rond hoofd heeft en dan 'plakt' zijn haar er ook nog eens rond. Het lijkt net een haarbal. :x
    En hij heeft ook zo'n gemane babyface, alsof hij heel onschuldig is. :Y)

    Wat vinden jullie mooi/lelijk aan hem? (krul)

    en die Justin Gay Bieber is niet hatelijk bedoelt, zo noemen ik en mijn zus hem gewoon.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    All was well.

    NaomyAJongen schreef:
    Alles, ik HOU-ahum- van alles aan hem!
    Gadver, zelfs zonder die lelijke rotkop.
    Zelfs met alleen maar zijn muziek zou ik hem nog zwaar homo vinden, en talentloos.
    Maar die rotkop maakt het zeker erger.

    Even he, je mag je ook wel inhouden. Dit soort reacties maken me soms echt zó boos eh. Ik bedoel, je kan ook gewoon zeggen 'ik mag 'm niet' maar om hem dan ook gelijk zo hard uit te schelden en kleineren gaat er bij mij niet door. Beetje rust mag ook wel, vind ik. En over die talentloos moeten we dan ook zeker nog eens goed over gaan praten. -we praten nu wel over een jongen, die vanaf zijn achtste optreedt, die drumt, die zingt en zuiver(!), en gitaar speelt. Dat is niet zomaar een 'artiestje'. En ja, hij zingt echt zuiver. Je vind 'm alleen goed of niet. En nee, ik ben geen fan. Integenstelling zelfs, ik mag 'm niet eens.


    your eyes are like stars in the night.

    horrorcity schreef:
    Als je eens niet zou kijken naar hem, maar naar z'n muziek, zouden er héél véél minder haters zijn.

    Ik denk juist veel meer O.o sorry
    (A)


    its always the same road,it just go's on and on..

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Jij zegt dat echt op de positieve manier he x'D


    Húh? Ik heb niets tegen hem, hoor.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    I like him. _O_


    All this dampness is damp.

    Weetje.
    Ik vind het ook een drama geval,
    maar om de een of andere duistere reden, droom ik nu al 2 nachten over hem?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Hij is sooo sexy!!!!!!!


    'Never call a girl ugly, because they're beautiful in their own special way' - Justin Bieber

    Ik vind em wel schattig (cat)


    I'm not schizophrenic. Me neither.