Dat hij zo'n rond hoofd heeft en dan 'plakt' zijn haar er ook nog eens rond. Het lijkt net een haarbal. :x
En hij heeft ook zo'n gemane babyface, alsof hij heel onschuldig is.
Wat vinden jullie mooi/lelijk aan hem?
en die Justin Gay Bieber is niet hatelijk bedoelt, zo noemen ik en mijn zus hem gewoon.
Alles, ik HOU-ahum- van alles aan hem!
Gadver, zelfs zonder die lelijke rotkop.
Zelfs met alleen maar zijn muziek zou ik hem nog zwaar homo vinden, en talentloos.
Maar die rotkop maakt het zeker erger.
We'll still love each other, forever and always. <3
Laten we niet rond de pot draaien.
Iedereen vindt hem gewoon aantrekkelijk door zijn haar. Jongens met een bless krijgen altijd veel aandacht. Stel je hem eens voor met piekjes. Niet zo mooi meer, hmm?
Laten we dit topic netjes houden, en je mening vertellen wat je mooi aan hem vind en wat niet.
Als het de verkeerde kant op gaat komt er een slotje op.
Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
BlueElephant schreef: Laten we niet rond de pot draaien.
Iedereen vindt hem gewoon aantrekkelijk door zijn haar. Jongens met een bless krijgen altijd veel aandacht. Stel je hem eens voor met piekjes. Niet zo mooi meer, hmm?
Haha, tja. Hij is nog een broekie, dat is waar. Maar ach, ik besteed mijn tijd liever niet aan Bieber Liever besteed ik mijn tijd aan artiesten met meer talent
Ik weet gewoon zeker dat hij homo is. Hij tweet like minstens 5 x per dag dat hij van meisjes en vrouwen houdt. En dus heeft hij wat te verbergen anders zou hij het niet zo vaak zeggen