• Vorige was vol.

Keep on smiling

Genius schreef:
    (...)
    Ach nog even en dan weten mensen dat je mij kent en dat ben jij ook populair :'D

Daar vrees ik voor, eigenlijk ken ik hier niet echt iemand 3 mensjes of zo wel

Keep on smiling

Appelmoes schreef:
    (...)
    Wij ook haha.
    Mijn ouders slapen in de kamer naast mij en de muren zijn dun. Get the point? Als we alleen thuis zijn, is het leuker haha :'D Maar dat gebeurt bijna niet o_x

Dat is echt lame, ze moeten rekening houden met hun kinderen, hun vriendjes en hun verlangens :'D

Bij mij heb ik een eigen verdieping waar niemand komt :9~ LOVE IT. Maar in de vakantie geld zijn ov niet dus moet ik altijd naar hem toe dus hebben we dat deur gezeur weer :')

-

Appelmoes schreef:
    (...)
    Hahah idd
    en ik zie het toch niet als jullie vies kijken of me uitlachen (A)

Ik praat gezellig mee :9~

-

Babyst4r schreef:
    (...)

Daar vrees ik voor, eigenlijk ken ik hier niet echt iemand 3 mensjes of zo wel

Ik ook niet echt veel hoor :') Boeit me ook niks.

-

Appelmoes schreef:
    (...)
    Naomi haha :')

Eigenlijk dacht ik dat stiekem al met jou foto's in je fotoboek(A)

Keep on smiling

Genius schreef:
    (...)
    Dat is echt lame, ze moeten rekening houden met hun kinderen, hun vriendjes en hun verlangens :'D

Bij mij heb ik een eigen verdieping waar niemand komt :9~ LOVE IT. Maar in de vakantie geld zijn ov niet dus moet ik altijd naar hem toe dus hebben we dat deur gezeur weer :')

Oh jonge dat zuigt x'D
    Soms denk ik: was mijn kamer maar geïsoleerd of had ik maar een eigen huis. Dan heeft niemand last van ons :'D

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Appelmoes schreef:
    (...)
    Okee, die vond ik lekker ego :'D

Ben ik , mijn ego heette ... hmmm vergeten :'D

-

Genius schreef:
    (...)
    Ik ook niet echt veel hoor :') Boeit me ook niks.

Het is wel leuker als je iemand kent en ik heb nu ook wel een soort van gevoel dat ik jullie een beetje ken want ik vind het hier leuk.

Keep on smiling

Genius schreef:
    (...)
    Ik praat gezellig mee :9~

En dat vind ik heel leuk :9~

Genius schreef:
    (...)
    Ben ik , mijn ego heette ... hmmm vergeten :'D

BIBI :'D

Babyst4r schreef:
    (...)

Het is wel leuker als je iemand kent en ik heb nu ook wel een soort van gevoel dat ik jullie een beetje ken want ik vind het hier leuk.

Dan moet je terug komen :'D

Appelmoes schreef:
    (...)
    Oh jonge dat zuigt x'D
    Soms denk ik: was mijn kamer maar geïsoleerd of had ik maar een eigen huis. Dan heeft niemand last van ons :'D

Hahaha precies :')
    OH en zijn bed piept zó erg.. nog zoiets hahaha.
    En mijn bed knalt tegen het muur.. maar i don't care eigenlijk als mensen me betrappen. Als het 1x is gebeurd dan is het al niet erg meer :'D

-

Appelmoes schreef:
    (...)
    BIBI :'D

OJA! x'D

-

OH MAN IK MOET CONSTANT OP F5 KLIKKEN OM TE KUNNEN VOLGEN WANT OM DE SECONDE KOMT ER EEN BERICHT BIJ EN IK KAN NIET VOLGEEENxD

Keep on smiling

Appelmoes schreef:
    (...)
    En dat vind ik heel leuk :9~

Nice ik ook haha :'D

-