• Vorige was vol.

Keep on smiling

Babyst4r schreef:
    (...)

Hier op Quizlet hé xd

haha ja dat had ik wel door :'D

-

Genius schreef:
    (...)
    Gebeurd altijd als we op dreef zijn :"D

Haha die klinkt leuk :'D
    Ja, we zijn op dreef.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Babyst4r schreef:
    (...)

Wel ik vind het echt geweldig moeten we vaker doen als ik mee mag doen natuurlijk de volgende keer (:

Mag ik weten hoe je heet? :x

Genius schreef:
    (...)
    haha ja dat had ik wel door :'D

Yeey we zijn beiden vrienden en ik vind het leuk want je bent zo bekend en ik niet ;o :D

Keep on smiling

Babyst4r schreef:
    (...)

Ja kom er maar bij :D

ik denk dat ik het dan toch verpest, want ik ben iets minder vrolijk als jullie, maar miss kom ik zo wel :3

Appelmoes schreef:
    (...)
    Ja hetzelfde :o
    Soms wel uitschieters eigenlijk. Dan ga ik wel richting 4/5 keer in de week haha :'D Maar das maar af en toe. Ik denk wel dat ik dat ga redden als ie terug is haha. Okeeee, waarom vertel ik dit :'D

Maarja het kutte is dat hij geen deur heeft :') Alleen een gordijn als 'deur' en in het huis is alles op 1 verdieping zegmaar, dus geen trap ofzo. En we moeten dus altijd rekening houden met de mensen in het huis :')

-

Appelmoes schreef:
    (...)
    Mag ik weten hoe je heet? :x

Ik heet Sarah en jij -hinthint-

Keep on smiling

Grapje hoor je hoeft het niet te zeggen ;)

Keep on smiling

En waarom je dat vertelt? Omdat het leuk is en Jeroen het toch niet leest :'D

-

Whipple schreef:
    (...)
    ik denk dat ik het dan toch verpest, want ik ben iets minder vrolijk als jullie, maar miss kom ik zo wel :3

We kunnen je even vrolijk maken? (:

Keep on smiling

Genius schreef:
    (...)
    Maarja het kutte is dat hij geen deur heeft :') Alleen een gordijn als 'deur' en in het huis is alles op 1 verdieping zegmaar, dus geen trap ofzo. En we moeten dus altijd rekening houden met de mensen in het huis :')

Wij ook haha.
    Mijn ouders slapen in de kamer naast mij en de muren zijn dun. Get the point? Als we alleen thuis zijn, is het leuker haha :'D Maar dat gebeurt bijna niet o_x

Babyst4r schreef:
    (...)

Yeey we zijn beiden vrienden en ik vind het leuk want je bent zo bekend en ik niet ;o :D

Ach nog even en dan weten mensen dat je mij kent en dat ben jij ook populair :'D

-

Genius schreef:
    En waarom je dat vertelt? Omdat het leuk is en Jeroen het toch niet leest :'D

Hahah idd
    en ik zie het toch niet als jullie vies kijken of me uitlachen (A)

Babyst4r schreef:
    (...)

Ik heet Sarah en jij -hinthint-

Naomi haha :')

Genius schreef:
    (...)
    Ach nog even en dan weten mensen dat je mij kent en dat ben jij ook populair :'D

Okee, die vond ik lekker ego :'D