@Joker, ja daarom twijfel ik ook. Ik denk dat het bij mij echt heel tof zal staan, maar zelf ben ik ook niet zo'n fan van septums en vooral als het totaal niet bij een persoon past. Daarom twijfel ik nog heel erg.
PUKKELxDING schreef:
Hihi, eerlijk? Ik vind mensen met een septum altijd op een koe lijken Ik bedoel, een ringetje door de twee neusgaten heen Dat is een septum, toch?
Ja klopt . Ik had eerst ringetjes in mijn neusvleugel maar die moesten er uit voor het werk en daarom ging het ontsteken en groeide het steeds dicht. Deze kan ik gewoon naar binnen draaien en dan zie je hem niet meer, dat zou wel vet handig zijn .
Ja klopt . Ik had eerst ringetjes in mijn neusvleugel maar die moesten er uit voor het werk en daarom ging het ontsteken en groeide het steeds dicht. Deze kan ik gewoon naar binnen draaien en dan zie je hem niet meer, dat zou wel vet handig zijn .
Is dat niet een irritant gevoel doen? Lijkt mij niet fijn om iets in m'n neus te hebben onder het werk ;o
Eerlijk?
Nee.
Maar dat is omdat ik er niet voor ben..
En eigenlijk moet je doen wat je zelf wilt en niet naar anderen luisteren! - Doe ik ook altijd haha, want niet altijd evengoed eindigd, maar sshhht.
Finished schreef:
Eerlijk?
Nee.
Maar dat is omdat ik er niet voor ben..
En eigenlijk moet je doen wat je zelf wilt en niet naar anderen luisteren! - Doe ik ook altijd haha, want niet altijd evengoed eindigd, maar sshhht.
Haha ja dat heb ik ook altijd. Maar door reacties van anderen leer ik soms wat beter relativeren en kom ik net iets verder als dat ik er enkel alleen over denk . Uiteindelijk kies ik idd waarschijnlijk toch iets heel anders als wat iedereen me aanraad, haha.