• benieuwd hoe ze er dan uitzien ? =D mwuawa ^^
    klik


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Hahahaha, Halloween-poppetjes. (krul)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Sommige zijn echt HEEL erg, haha :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omg, dat is gewoon eng (krul)


    You’re falling into history.

    vooral amy winehouse, sjeez, what the fuck happened to her?! en zo zie je maar weer dat make-up wonderen kan verrichten, hihi.


    It's time to be happy again.

    Hetzelfde als normale mensen zonder make-up dus. Jezus zeg als je honderd foto's van iemand maakt terwijl die gewoon doet waar hij of zij mee bezig is krijg je er foto's tussen waarop iemand toevallig raar kijkt, bij wie dan ook. BOEIEND.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 15:49 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    soow dan voel je je opeens veel beter als je die foto's kijkt..zo zie je maar weer..het zijn ook maar mensen, die sterren ;)

    Ik ben het eerlijk gezegd met Outlaw eens. Ik bedoel, van de foto's zonder make-up zijn er veel ook gewoon op een oncharmant moment genomen (: Dan ziet niemand er leuk uit (: Bovendien, die mensen hebben het wel altijd druk, hè. Dus dat ze er wat moe uitzien is ook niet zo verwonderlijk ;)


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    De meeste zijn heel eng, haha.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Outlaw schreef:
    Hetzelfde als normale mensen zonder make-up dus. Jezus zeg als je honderd foto's van iemand maakt terwijl die gewoon doet waar hij of zij mee bezig is krijg je er foto's tussen waarop iemand toevallig raar kijkt, bij wie dan ook. BOEIEND.


    Je moet dit niet serieus nemen hoor , dan zie je gewoon hoe anders ze eruit zien zonder make - up


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.