• Ik heb het gehad met mijn stiefbroer! Wat een boer! Ik weet dat ik misschien overdrijf, maar ik kan die jongen echt niet meer uitstaan!

    Hij laat constant de wc bril omhoog staan, maakt een zwembad van de badkamer wanneer hij zijn tanden poetst (wat hij minstens 6 keer per dag doet omdat hij geen hobbies heeft), speelt slechte muziek heel luid terwijl ik mijn headphones altijd opdoe om hem niet te "storen" en staat 2 f***ing uur onder de douche om daarna te vragen waarom iedereen voor de badkamer in zijn badjas staat te wachten...

    sorry, 'k moest het even kwijt, die eikel bezorgd me echt hoofdpijn -__-" waarom kan hij nu niet eens 1 dagje normaal doen...

    Hebben jullie ook zo'n last van broers of zussen, of ligt het gewoon aan mij?


    impress people by giving the best of yourself.

    Dat klinkt vervelend inderdaad.
    Ik ben enig kind, maar dat is soms ook heel saai hoor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tragically schreef:
    @ Moofpants: hoe doet hij dat dan op school en bij het uitgaan ofzo? Dan moet hij toch ook communiceren?

    Op school zit hij in een onthaal klas (daar leren ze nederlands), maar daar weigert hij mee te werken met de rest, omdat hij vindt dat iedereen kinderachtig doet, de ironie...

    Hij wordt binnekort 18 dus hij gaat gewoon een taalcursus volgen en dan gaat hij werk zoeken.

    En hij gaat niet uit, hij blijft altijd thuis. Volgens mij vindt hij het leuker om mij wat te pesten ofzo...


    impress people by giving the best of yourself.

    Reassurance schreef:
    Dat klinkt vervelend inderdaad.
    Ik ben enig kind, maar dat is soms ook heel saai hoor.


    Ik wàs enig kind, tot het begin van deze zomervakantie, toen die leeghoofd kwam. Ik wil mijn enig-kind-leventje terug! xD


    impress people by giving the best of yourself.