• Ik heb het gehad met mijn stiefbroer! Wat een boer! Ik weet dat ik misschien overdrijf, maar ik kan die jongen echt niet meer uitstaan!

    Hij laat constant de wc bril omhoog staan, maakt een zwembad van de badkamer wanneer hij zijn tanden poetst (wat hij minstens 6 keer per dag doet omdat hij geen hobbies heeft), speelt slechte muziek heel luid terwijl ik mijn headphones altijd opdoe om hem niet te "storen" en staat 2 f***ing uur onder de douche om daarna te vragen waarom iedereen voor de badkamer in zijn badjas staat te wachten...

    sorry, 'k moest het even kwijt, die eikel bezorgd me echt hoofdpijn -__-" waarom kan hij nu niet eens 1 dagje normaal doen...

    Hebben jullie ook zo'n last van broers of zussen, of ligt het gewoon aan mij?


    impress people by giving the best of yourself.

    Haha, mijn zusje is ook wel irritant, maar niet zó erg.


    Hope goes lost but never dies.

    Hoe oud is hij? Als hij jonger is, maak hem dan bang. Ouder > dan moeten je ouders maar iets aan doen xd Ik had dat ook een tijdje, dat ik me aan alles ergerde, maar nu is hij 'volwassen' en doet hij niet meer zo kinderachtig, soms toch ...
    succes ;d


    Don't be a drag, just be a queen.

    Mijn broers vallen best wel mee, als ik over de jouwe lees. Praat er eens over met hem, misschien beseft hij niet dat hij zo irritant doet? (:


    Never run out of reasons to smile...

    xDeathBreath schreef:
    Hoe oud is hij? Als hij jonger is, maak hem dan bang. Ouder > dan moeten je ouders maar iets aan doen xd Ik had dat ook een tijdje, dat ik me aan alles ergerde, maar nu is hij 'volwassen' en doet hij niet meer zo kinderachtig, soms toch ...
    succes ;d


    Het probleem is, mijn pa vindt hem ook niet zo fantastisch, en negeert hem zoveel mogelijk. Zijn moeder weet klaarblijkelijk niets van opvoeden af en zegt dus dat ze niets kan doen aan zijn gedrag o.O

    En ja, hij is ouder, anderhalf jaar, en ik haat het xD.


    impress people by giving the best of yourself.

    Icon schreef:
    Mijn broers vallen best wel mee, als ik over de jouwe lees. Praat er eens over met hem, misschien beseft hij niet dat hij zo irritant doet? (:


    Nou, mijn stiefbroer is van Oekraine, en veel Nederlands verstaat hij dus niet xD en mijn Russisch en Oekrains is niet zo goed zegmaar, dus praten zal niet gaan xD


    impress people by giving the best of yourself.

    moofpants schreef:
    (...)

    Nou, mijn stiefbroer is van Oekraine, en veel Nederlands verstaat hij dus niet xD en mijn Russisch en Oekrains is niet zo goed zegmaar, dus praten zal niet gaan xD

    Kan hij geen Engels? Anders kun je hem misschien in het engels op zijn gedrag aanspreken?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha ik heb precies hetzelfde met mijn stiefbroertje, vooral dat muziek gedeelte. Maar mijn stiefbroertje is een ontiegelijke kampsjaak, denkt dat 'ie marrokkaan is en vindt zichzelf stoer omdat hij in gestolen spullen handelt want zijn vriendjes doen dat ook, maar zodra de politie binnenstaat ligt ie te janken :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lionel schreef:
    Haha, mijn zusje is ook wel irritant, maar niet zó erg.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Tragically schreef:
    (...)
    Kan hij geen Engels? Anders kun je hem misschien in het engels op zijn gedrag aanspreken?


    Nope, het probleem met mijn stiefbroer is dat hij weigert zich aan te passen aan België. Voor hem is communiceren iets wat hij niet wil. Alles moet op zijn manier gedaan worden, anders begint hij te vloeken in het Russisch of Oekrains. En ik ken niet veel van die talen, maar die vloekwoorden ken ik wel, en 't zijn geen mooie, dusja... zolang het naar zijn willetje is, is alles goed, maarja, we zijn een gezin van 4, iedereen moet af en toe offers brengen, en dat wil hij niet...


    impress people by giving the best of yourself.

    Outlaw schreef:
    Haha ik heb precies hetzelfde met mijn stiefbroertje, vooral dat muziek gedeelte. Maar mijn stiefbroertje is een ontiegelijke kampsjaak, denkt dat 'ie marrokkaan is en vindt zichzelf stoer omdat hij in gestolen spullen handelt want zijn vriendjes doen dat ook, maar zodra de politie binnenstaat ligt ie te janken :'D


    Nja, broertjes, zolang het naar hun willetje is, is 't allemaal in orde, en zijn ze 'de man', maar vanaf dat er iets misloopt, laten ze hun lip hangen xD


    impress people by giving the best of yourself.

    Haha, mijn broer is godzijdank normaal:Y)
    Oke, hij is af en toe chagerijnig, maar hij brand gratis films en cd's voor me(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik zou mijn muziek dan ook heel hard opzetten, om hem te irriteren. Hehe, maar dat is misschien niet zo'n goed plan. Zeg het anders tegen een van zijn ouders ofzo? Misschien kunnen die met hem praten ofzo? (:

    XLightAngelX schreef:
    Haha, mijn broer is godzijdank normaal:Y)
    Oke, hij is af en toe chagerijnig, maar hij brand gratis films en cd's voor me(cat)


    Omg, ruilen? xD


    impress people by giving the best of yourself.

    Travesty schreef:
    Ik zou mijn muziek dan ook heel hard opzetten, om hem te irriteren. Hehe, maar dat is misschien niet zo'n goed plan. Zeg het anders tegen een van zijn ouders ofzo? Misschien kunnen die met hem praten ofzo? (:


    Mijn pa irriteerd zich ook aan hem en probeert net als ik om het gewoon te negeren, en zijn moeder heeft geen gezag en zolang zij er geen last van heeft, doet ze gewoon alsof er niets aan de hand is.


    impress people by giving the best of yourself.

    @ Moofpants: hoe doet hij dat dan op school en bij het uitgaan ofzo? Dan moet hij toch ook communiceren?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.