• Dat was gister, echt dít mag nooit weer gebeuren.

    Mij moeder bracht mij terug naar mijn vader. Mijn vader deed open en ik zag meteen aan hoe hij reageerde dat hij 'het' weer had.
    Onder 'het' versta ik de gevolgen van zijn Burn Out. Hij maakt zich om veel dingen druk en gaat dit allemaal opstapelen, ineens is daar dan de druppel die de emmer doet overlopen en krijgt hij 'kortsluiting' dit zorgt ervoor dat hij net gaat reageren alsof hij zwaar dronken is, terwijl hij helemaal nuchter was.
    Uit angst heb ik mijn oma gebeld en die heeft mijn oom gebeld, die met mijn tante en een nicht van mij allemaal kwamen. Ze probeerden hem te laten gaan slapen, maar niks hielp.
    We hadden gezamenlijk besloten dat ik de nacht bij mijn oma moest gaan doorbrengen. Ik en mijn oma zijn naar haar huis gelopen.
    Ik wilde vandaag mijn vader bellen maar hij leek wel K.O. Ik ben naar het zkh geweest voor mijn oog, ben gebracht door mijn oom. Nu ben ik weer thuis en mijn vader is gelukkig weer normaal.

    Danku voor het luisteren. :3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Heeft je vader daar al langer last van?


    All was well.

    Wel Weird, Maar suc6 er mee.


    When words fail music speaks

    JBM schreef:
    Heeft je vader daar al langer last van?

    Ja, sinds een jaar.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    (...)
    Ja, sinds een jaar.

    Dat is erg voor je, is er geen speciale medicatie tegen?


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Dat is erg voor je, is er geen speciale medicatie tegen?

    Nee, het schijnt een helingsproces te zijn dat nog wel 2 jaar kan duren.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wow, dat klinkt wel ernstig van je vader. Kan je nu eens proberen om naar een dokter/psycholoog te gaan met hem? Hij moet toch geholpen worden, vind ik want het is geen leuke situatie voor jou én voor hem.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dat is wel vervelend, kunnen de dokters er niets aan doen dan?


    Hope goes lost but never dies.

    Gelukkig dat het weer goed gaat dan..
    Vandaag was ook een beetje een K*T dag. Mijn vriendje zou komen en de treinen reden niet..

    Veel sterkte. Bij dat van jou is dat van mij nog niets.