• Hee, gisteren was een jonge bij mij in de klas jaarig, hij gaf een discofeest en nodigde de hele klas uit. Dat was gisteravond de laatste dag dat we met zijn allen bij elkaar waren, bijna allemaal dan op 5 na.
    Het begin was wel leuwk, maar een half uur voor het afgelopen was begonnen er al een paar te huilen. Iedereen omhelsde elkaar en alles! Ik was nog eigenlijk rustig en probeerde andere te kalmeren, maar een kwartier later was ik gewoon niet meer te houden!
    Vijf minuten voordat het feest was afgelopen kwam de moeder en het broertje van zo'n bitch uit de klas -zij moest niet janken-, da kind lachte ons uit! -Haar broertje- En een paar werden toen zo boos en riepen: "Kom dan, een grijns op je gezicht en ik sla je verrot!" En sirieus dat zou geen bluf geweest zijn! Toen die jonge zich omdraaide en zijn vriend omhelsde begon hij weer te lachen, maar die jonge had het niet door.
    Opgegevenmomend zij zo'n meisje uit de klas: "Jij hebt zo veel goede eigenschappen, ik weet zeker dat het met jou goed komt! Eerlijk waar jij hebt zo veel leuke kanten jij krijgt makkelijk vrienden! Met jou komt het goed!" Gaf ik als andwoord: "Het zal nooit goed komen zonder jullie!" En dat soort dingen werden er gezegt! Twee jongens die een uur geleden ruzie hadden hadden elkaar gewoon omhelst!
    Ik heb nog heel lang nagehuilt toen ik thuis was! Mijn ogen plakken nu nog aan elkaar!

    Om dit nog nuttig te houden:
    Hoe was het bij jullie, het afscheid in groep 8?
    Weten jullie nog dingen zodat we elkaar vaker zien zonderdat ik 32 kinderen per dag moet sms'en?
    ^^ Andwoord geven mag, een andere reactie is oowk goed, en geen reactie niet xD Gheghe...

    Afscheid van groep 8 sloeg nergens op. Ik had nooit geen goede band met mijn klas, dus het was eigenlijk gewoon hetzelfde. We hadden een barbecue en daar bleef het bij.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    Afscheid van groep 8 sloeg nergens op. Ik had nooit geen goede band met mijn klas, dus het was eigenlijk gewoon hetzelfde. We hadden een barbecue en daar bleef het bij.

    Wij hebben ook heel veel ruzies en er word veel gescholden en gevochten, maar op een of andere manier is onze band gewoon heel erg groot...

    Hhaha bij mij zaten er maar 8 in de klas in groep 8.
    en ik moest ook wel echt gaaan huile.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wij zien elkaar nooit meer, al hadden we wel een leuke klas. Mensen veranderen gewoon, dat zal ook wel met jou gebeuren.


    All was well.

    Bij ons viel het ook wel weer mee, ik was stiekem al blij dat ik wegging. Maar de mensen waarmee ik toen mee omging, heb ik in de 2e weer opgezocht, en met hen ben ik nog steeds vrienden :9~


    SLOAN.

    Mijn afscheid was gewoon normaal..niemand huilde ofzo. Maar ik zie de meeste nog gewoon dus het is niet echt afscheid.

    Ik was al jaren het buitenbeentje pas na kamp vlak voor het einde van het jaar deden ze pas heel aardig en deden alsof ik jaren hun BFF was ~__~"
    En we gingen BBQen op de laatste avond.
    Het stelde niet veel voor alleen heb ik mijn juf van groep 5 en 6 omhelsd ze kwamen mij opzoeken in het ziekenhuis toen ik heel heel ziek was en Meester jan dat was mijn meester in groep 8 die heb ik nog gezien op onze kerstborrel van onze zaak, en een week voordat hij opreis ging heb ik hem nog ff gedag gezegt en hem een knuffel gegeven


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Bij ons moest niemand huilen. Wij hadden echt een rotklas :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    JBM schreef:
    Wij zien elkaar nooit meer, al hadden we wel een leuke klas. Mensen veranderen gewoon, dat zal ook wel met jou gebeuren.


    None but ourselves can free our minds.

    bij ons moest niemand huilen,
    maar dat komt ook mede omdat ongeveer de helft van de kinderen uit mijn oude klas, naar dezelfde school gaan.
    ~ ik zit bij 5 kinderen van mijn oude klas in mijn nieuwe klas, en nog 6 kinderen van de andere gr. 8 ~
    dus ik ga ze nog genoeg zien xD


    Opgeven is geen optie.

    bij ons moest zowat iedereen huilen ^^ vooral de jongens xD en het gevoeligste meisje van de klas niet xD echt vaag


    My heart is yours and so am I

    Ik zie sommige van hen nog regelmatig. Maar dan spreek ik over 3 personen van misschien 40 leerlingen.
    Hoe crue het ook klinkt. Je kan nooit met ze allemaal contact blijven houden. Misschien het eerste jaar zo'n beetje. Maar dan maak je nieuwe vrienden. Die andere ook.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Bij ons moest bijna iedereen huilen en iedereen ging elkaar omhelzen enzo. Maar het eerste jaar op de middelbare zat zowat iedereen gewoon bij elkaar op school en daar ging iedereen met zijn/haar eigen nieuwe vrienden om. Groep 8 was gewoon compleet uit elkaar gevallen :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Opzich was het niet zo erg, want m'n lagere school hing vast aan een middelbare school, dus de meeste bleven gewoon naar die school gaan.
    Maar, m'n beste vriend ging wél weg, dus uiteindelijk begon ik ook super hard te huilen. (:


    effort never betrays you

    De laatse dag heb ik niet gehuild.
    Ik heb wel op de laatste dag van Kamp gehuild. Ik was er ok pas bij gekomen in groep 6.


    Ivar Oosterloo.