ERG HE
Jullie vragen je nu vast af., -OMG, kan werk leuk zijn?-
Ja, wel als je elke dag zoals gister was.
Gister was ik samen met Stanley waar ik mee werkte, heel erg aan het kutten.
en toen kwma er een klant terwijl hij achter de kassa zat.
en ik loop zo weg.
roept die heel hard door de winkel heen. ''Ik hou van je Poepie!'' maar echt op zoon manier dat je denkt. omg. x'D
maar onze begeleider zat aa de andere kassa iemand in te werken, dus die hoorde dat.
schiet ze keihard in de lag, pleurt ze zo letterlijk van die stoel af!
en Stanley had niet door waarom. dus die trok echt een raare verbaaste bek waardoor ik ook helemaal stuk ging.
een kwarier later, iedereen was al weer uitgelagen, begind hij opeens te lagen omdat die hem door heeft.,
En we moesten safonds de bijvulling wegwerken met zoon groepje, maar er was ook een jongen die ik niet kende. en toen we weg gingen riep stanley dus weer dat die me ging missen en dat die van me hield. en toen riep ik maar terug dat ik hem ook ging missen en ook van hem hield.
en die jongen die ik niet kende keek egt heel triest dus toen ging ik ook maar zegen dat ik ook van hem hield., waardoor zoon andere begeleider van schik van het opstapje afpleurde. mij en stanley met open mond aankeek echt van wtf hebben we hier nou?
En ja, stiekem was het wel heel grappig. want zo is het de helle dag doorgegaan. en toen ging stanley bij elke klant zeggen dat ik zij vriendinetje was., x'D
Ja intresant he., ;x
OM dit ook leuk te houden voor jullie., [a]
Wie maakt er nog meer leuke dingen mee op werk?
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''